|
کدخبر: 52110

گسترش‌نیوز گزارش می‌کند:

تب پیاز پائین آمد/ تخم‌مرغ ارزان شد

قیمت پیاز در میادین تره‌بار شهرداری بعد از مدت‌ها به زیر ۴ هزار تومان رسید. قیمت تخم‌مرغ هم اندکی کاهش یافته است. علاوه بر این چند محصول صیفی هم ارزان‌تر شده‌اند.

گسترش‌نیوز : بررسی قیمت‌ها در میادین تره‌بار شهرداری تهران نشان می‌دهد که دوره گرانی پیاز به پایان رسیده است. به دنبال کاهش ۲۰۰ تومانی قیمت هر کیلو گوشت مرغ، قیمت تخم‌مرغ هم اندکی کاهش یافت. با گزارش گسترش‌نیوز همراه باشید.

piazzz.jpg

موج دوم ارزانی پیاز آغاز شده است. در حال حاضر قیمت هر کیلو پیاز زرد و سفید درجه‌یک 3800 تومان و نوع دست‌چین آن 4800 تومان است. قیمت هر کیلو سیب‌زمینی هم از ۴۵۰۰ تومان به ۴۱۰۰ تومان رسیده است. در ادامه می‌توانید فهرست مهم‌ترین محصولات صیفی که دستخوش کاهش قیمت شده‌اند را به همراه مقدار کاهش قیمت آنها مشاهده کنید.

jadvalpiaz.jpg

تخم‌مرغ

کاهش جزئی تومانی قیمت تخم‌مرغ را نمی‌توان به از راه رسیدن فصل گرم نسبت داد چون طبق اعلام رئیس اتحادیه پرورش‌دهندگان مرغ گوشتی، برومند چهارآئین، تولیدکنندگان مرغ و تخم‌مرغ از قیمت‌های اعلام‌شده، راضی نیستند. به نظر می‌رسد که مذاکرات میان پرورش‌دهندگان با مقامات دولتی به نتیجه نرسیده و احتمالا شاهد کاهش بیشتر این محصولات خواهیم بود.

هر شانه تخم‌مرغ ۱۱۰۰ تومان ارزان شده است. لازم به ذکر است که قیمت هر شانه تخم‌مرغ ۳۱۸۰۰ تومان بود اما اکنون به ۱۲۷۰۰ تومان رسیده است. قیمت هر عدد تخم‌مرغ ۴۲۳ تومان است. لازم به ذکر است که قیمت هر کیلو مرغ در میادین تره‌بار به زیر ۱۰ هزار تومان رسیده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها