|
کدخبر: 156568

سه روش متفاوت برای استخدام در آموزش و پرورش

حاجی‌میرزایی درباره استخدام در آموزش و پرورش بیان کرد: استخدام در آموزش و پرورش به سه طریق امکان‌پذیر است؛ یک روش از کسانی است که دیپلمه هستند و در کنکور شرکت می کنند و این افراد در گزینه‌هایشان دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی را انتخاب می کنند؛ افرادی که پذیرفته می‌شود، استخدام شده و بعد از یک دوره چهار ساله به عنوان معلم در خدمت آموزش و پرورش قرار می گیرند.

کسب و کار سه روش متفاوت برای استخدام در آموزش و پرورش

وی افزود: یک عده‌ای از طریق ماده ۲۸ اساسنامه یعنی از لیسانس و بالاتر جذب می‌شوند؛ به این شکل که هر ساله فراخوانی از سوی سازمان امور اداری و استخدامی داده می‌شود و همه کسانی که علاقه‌مند هستند تا در آموزش و پرورش کار کنند، در رشته‌های تحصیلی و منطقه مورد نیاز در آزمون شرکت می‌کنند و اگر پذیرفته شدند یکسال دوره آموزشی در دانشگاه فرهنگیان می‌بینند و بعد به جمع معلمان ما می پیوندند.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: بخشی هم از طریق تبدیل وضعیت به استخدام آموزش و پرورش در می‌آیند؛ این مورد برای کسانی است که قبل از سال ۹۲ با ما کار کردند یعنی قانون آموزشیار، مربی پیش‌دبستانی، آموزش دهنده و حق‌التدریس را تعیین تکلیف کرده است؛ این افراد حدوداً ۸۸ هزار نفر هستند که ۲۵ هزار و ۷۰۰ نفر در اوایل همین سال تعیین تکلیف شدند. ۳۰ هزار نفر در یکی دو هفته اخیر ابلاغ شده که تعیین تکلیف شوند و مابقی در طی ماه‌های آینده پیگیری شده و تعین تکلیف می‌شوند.

  • آرزو ارسالی در

    سلام پس خرید خدمات بعد از ۹۲ چی .چه فرقی داشتن با قبل ۹۲ خواهشا برای ماهم کاری ک نید

    • احد ارسالی در

      در مورد خرید خدمات بعد از سال 92 که حدود 19 هزار نفر هستند و از بهترین و زبده تر ین نیروهای حال حاضر کشور هستند لطفا تبدی ل وضعیت این عزیزان را نیز پیگیری کنید تا اواخر کار را با دعای خیر خانواده این عز یزان سپری کنید نه اینکه خدای نکرده...

  • جعفر ارسالی در

    سایت محترم این موضوع که پول اینرنت شاد ر و پرداخت کردیم یا اینترنت رایگان در اختی ار گذاشتیم واقعا چنین نیست من از اول سال ۹۹ تا الان ۲۲ اسفند ۹۹ یک گیگ اینترنت ه م دریافت نکردم و همه این ماهها را ازاد خ ریداری کردم که متاسفانه هنوز هم حق التدر یس خودم رو نگزفته ام ..

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها