|
کدخبر: 326488

فرهنگیان منتظر این واریزی باشند / آموزش و پرورش ریخت و پاش کرد

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعۀ منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان کرد: خرید خدمات معلمان در ماه‌های بهمن و اسفند به حساب مؤسسان واریز شده است و به زودی توسط آنها به حساب افراد ذی‌نفع منتقل خواهد شد.

اقتصاد فرهنگیان منتظر این واریزی باشند / آموزش و پرورش ریخت و پاش کرد

سرانجام پس از پیگیری‌های انجام شده، مطالبات مربوط به حقوق دو ماه بهمن و اسفند معلمان خرید خدمات در استان اصفهان به حساب مؤسسات قراردادی واریز شده است. سیدعلی مدینه معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعۀ منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان بیان داشت: با پیگیری‌های انجام شده منابع لازم برای پرداخت معوقات دو ماه بهمن و اسفند معلمان خرید خدمات تأمین شد.

وی افزود: مبلغ این معوقات به حساب مؤسسان واریز و طی روزهای آتی، توزیع مبالغ توسط آن‌ها انجام خواهد شد.

مدینه بیان داشت: با پرداخت معوقات دو ماهۀ بهمن و اسفند تمامی مطالبات نیروهای خرید خدمات از مهر تا اسفند تسویه خواهد شد که چنین امری تاکنون بی‌سابقه بوده است.

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعۀ منابع اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: پرداخت مطالبات نیروهای خرید خدمات در سال‌های گذشته همواره دچار چالش بوده است؛ اما امسال تلاش شد تا این روند بهبود یافته و روند پرداخت حقوق این نیروها تسریع شود.

نماینده مجلس خیال فرهنگیان را راحت کرد

طرح رتبه‌بندی معلمان، نظام نوینی برای ساماندهی وضعیت شغلی و معیشتی فرهنگیان عزیز کشور است. این طرح با هدف تقدیر از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند معلمان و ایجاد انگیزه و شور و نشاط در میان آن‌ها تدوین شده است.

حسین حق‌وردی معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در مراسم بزرگداشت مقام معلم با تأکید بر دفاع از مطالبات فرهنگیان و معلمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: کمیسیون آموزش یکی از موفق‌ترین کمیسیون‌های مجلس یازدهم انتخاب شد.

وی با بیان اینکه اکثریت مشکلات و مسائل فرهنگیان با حضور مسئولان آموزش و پرورش در کمیسیون آموزش مجلس یازدهم برگزار شد، افزود: تشکیل سازمان تعلیم و تربیت کودک یکی از کار‌های خوب کمیسیون آموزش و مجلس شورای اسلامی بود که به تصویب رسید.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: طرح اصلاح شیوه جذب در آموزش و پرورش به‌زودی در صحن علنی مجلس به رأی گذاشته خواهد شد و بحث تبدیل وضعیت شغلی فرهنگیان با جدیت دنبال می‌شود.

حق‌وردی با اشاره به قانون رتبه‌بندی فرهنگیان بیان کرد: با توجه به اینکه اجرای رتبه‌بندی به مدت یک دهه جزو مطالبات معلمان بود لایحه رتبه‌بندی از سوی دولت‌های گذشته به مجلس ارائه نمی‌شد.

وی با بیان اینکه در دولت دوازدهم لایحه رتبه‌بندی معلمان با ۵ هزار میلیارد تومان اعتبار به مجلس و کمیسیون آموزش ارائه شد، گفت: کمیسیون آموزش رتبه‌بندی فرهنگیان را با ۶۰ هزار میلیارد تومان تصویب و اعتبار آن را افزایش داد.

نماینده مردم شهریار، قدس و ملارد در پایان خاطرنشان کرد: نواقص قانون رتبه‌بندی معلمان در مجلس دوازدهم رفع خواهد شد و نگرانی و مطالبات فرهنگیان مرتفع می‌شود.

علی فرهادی در آیین گرامیداشت مقام معلم در زنجان به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: این سند نسخه شفا بخش آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه طی ماه‌های گذشته اتفاق‌های خوبی در راستای حل مسایل و مشکلات استان‌ها رقم خورده است، اظهار کرد: از شهریور ماه سال گذشته تاکنون علاوه بر حقوق، بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد ریال به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده و این نشان دهنده توجه دولت سیزدهم به دستگاه تعلیم و تربیت است. فرهادی به اجرای طرح رتبه بندی معلمان اشاره کرد و افزود: دولت سیزدهم بیش از ۹۰۰ هزار معلم را رتبه بندی کرد و جامعه فرهنگیان از مزایای آن برخوردار شدند. وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این مطلب که معلم کارمند نیست، گفت: معلمان هر ساله نه یک پروژه جدید بلکه به تعداد دانش آموزان سر کلاس پروژه جدید دارند و باید به تعداد این پروژه‌ها فرایند‌ها و طرح‌های جدید را طراحی کنند. معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: معلم در مدرسه زندگی همه جانبه را به دانش آموزان می‌آموزد و فرآیند آموزش و آموختن منحصر به دانش نیست.

علی فرهادی روز دوشنبه در آیین گرامیداشت مقام معلم در زنجان به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اشاره کرد و افزود: این سند نسخه شفا بخش آموزش و پرورش است.

وی با بیان اینکه طی ماه‌های گذشته اتفاق‌های خوبی در راستای حل مسایل و مشکلات استان‌ها رقم خورده است، اظهار کرد: از شهریور ماه سال گذشته تاکنون علاوه بر حقوق، بیش از ۴۰۰ هزار میلیارد ریال به بدنه آموزش و پرورش اعتبار تزریق شده و این نشان دهنده توجه دولت سیزدهم به دستگاه تعلیم و تربیت است.

فرهادی به اجرای طرح رتبه بندی معلمان اشاره کرد و افزود: دولت سیزدهم بیش از ۹۰۰ هزار معلم را رتبه بندی کرد و جامعه فرهنگیان از مزایای آن برخوردار شدند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این مطلب که معلم کارمند نیست، گفت: معلمان هر ساله نه یک پروژه جدید بلکه به تعداد دانش آموزان سر کلاس پروژه جدید دارند و باید به تعداد این پروژه‌ها فرایند‌ها و طرح‌های جدید را طراحی کنند.

معاون برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش گفت: معلم در مدرسه زندگی همه جانبه را به دانش آموزان می‌آموزد و فرآیند آموزش و آموختن منحصر به دانش نیست.

به گفته معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش، همسان سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته طی یک دوره سه‌ساله انجام می‌شود.

یکی از دغدغه‌های مهم این روز‌های معلمان و فرهنگیان بازنشسته، موضوع همسان سازی حقوق آنهاست. این موضوع که مدت‌هاست به محل بحث بین معلمان و وزارت آموزش و پرورش تبدیل شده، همچنان به نتیجه قطعی نرسیده و کشمکش‌ها بر سر آن ادامه دارد.

در جدیدترین اظهارنظر در مورد همسان سازی حقوق فرهنگیان بازنشسته و معلمان، معاون حقوقی و پارلمانی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرده این موضوع در برنامه هفتم توسعه بررسی شده است. قاسم احمدی در واکنش به انتقاد یکی از بازنشستگان فرهنگی در مورد وضعیت همسان سازی حقوق گفت: «در برنامه هفتم توسعه همسان سازی حقوق فرهنگیان و بازنشستگان باید طی یک دوره سه‌ساله انجام شود؛ در سال اول ۴۰ درصد، در سال دوم ۳۰ درصد و به همین شکل در سال سوم.»

منبع: موج
  • بازنشسته مهر1400 ارسالی در

    معوقات مابازنشستگان ،خاصه بازنشستگان مهر 1400را پرداخت نمایید ،خدمت بزرگی به ما کرده اید.که خیلی نیاز مبرم داریم.تشکر

  • عمادالدین ارسالی در

    به نظر شما دادن حق التدریس بعد از چند م اه ریخت وپاش هست. متاسفم برای شما با این تیترها. پس ما هم میگیم شما فقط با کلک ج ذب مخاطب می کنید

  • ناشناس ارسالی در

    جناب فرهادی،ریاست محترم جمهور،وزیر گرامی آ،پ.این که ۴۰/۳۰/۳۰همه این را می دانند چرا کشمکش هنوز،با حقوق خرداد۴۰درصد امید خدا باید اجرا بشه،بقیه حقوق بازنشتگان،با ید پرداخت شود،شما ۴۷۰مت باید بهبازنشتگان ۴۰۱و ۴۱۰ میلیون ب ه ۴۰۰ها با دهها مورد دیگه پرداختی بدهکار هستید انتظار آن دار یم جناب فرهادی شما که از این مجموعه هست ی مقداری از بدهکاری تان پرداخت کنید،با و جود اینکه از بدهکاری ،و سر رسید دوساله،س ه ساله تمام شده اما قسط بندی کنید از ارد ی بهشت ما منتظریم ،بدبختی برای اینکه حقو ق ما را ندن معاند خوانده می شویم،اما نه ما صاحبان این انقلاب هستیم،شعار هایش را ما ساختیم،این طوری
    که شما می کنی د نبوده.م

  • داود ارسالی در

    حقشون رو میخوان بدن ریخت وپاشه؟ خاک بر س رشون

  • ناشناس ارسالی در

    بسه****** نوشتن

  • آرین برنا ارسالی در

    ****بلانسبت

  • ناشناس ارسالی در

    اداریها خدا ندارد باید بریم تن فروشی کنم از این بهتر است

  • حسین محبی ارسالی در

    کدام حقوق کدام برابری مرد مومن حقوق کمتر از سی میلیون زیر خط فقر است مهم اینکه معلم تسهیلات نمی دهی وام مسکن خودرو نمی دهی الان همه آنها سیصد برابر شده اگر با پنجره میلیون حقوق معلم استخدام کنی پنجاه سال دیگر خونه دار ماشین دار نمیشود مادامی که دولت اول استخدام مسکن خودرو معلمان فراهم کند من بعداز دوسال خدمت ۱۴۰۱ باهشت میلیون بازنشسته شدم یکسال رتبه بندی شده پانزده میلیون الان مگر میشود زندگی کرد برابر قانون کار به ما بازنشسته ها حقوق بدهین امکانات بدهیم مارا که معلم حساب نکردین خدا لعنت کند آنهایی که به فکر ما بازنشسته ها نیستن با درصد به ما حقوق میدهی میلیاردها دلار تو صندوق ذخیره مجلس دولت عوامل آنها خوردن ککشان نلرزید که معلم بعدازسی سال مستاجر مرد

  • ناشناس ارسالی در

    زرتلیشن

  • ناشناس ارسالی در

    سلام چه ریخت وپاش می‌کنه آموزشی و پرورش این حقوق عقب مانده معلمان هست شما اینقدر شلوغ میکنی

  • علیرضا خلیقی ارسالی در

    ترا خدا چی می شود اگر اینگونه مصاحبه نکن ید والله کسی نمیگه لال هستید
    وقت ی اینگونه صحبت می کنید مشخص می شود چیزی در چنته ندارید

  • ناشناس ارسالی در

    واقعاً شرم برخبرگزاری دروغگو
    معلم ی که حقوق چهارماه گذشته را قرار هست بگیر د،شما تیترمی زنید آموزش وپرورش ریخت وپاش می کند.

  • فاطمه صادقی ارسالی در

    سلام
    اصلا تیتر خبری مناسبی رو نمی‌گذارید
    یعنی چی آموزش و پرورش ریخت و پاش کرد؟ چرا بقیه اداره ها رو اینطور واژه ها بکار نمی برید ؟
    خوب اگر فکر می‌کنید تعداد نیرو زیاد داره خوب دانش اموز تعداد بالا هستند که نیرو هم با تعداد بالا کار می کنند
    لطفا اگر قرار هست خبری منتشر کنید سر تیتر خبری فکر شده ای رو استفاده کنید

  • ناشناس ارسالی در

    زمان دولت خاتمی یک معلم باحقوقش یک سکه ب هار آزادی می توانست بخردالان بااین طرح ب ه اصطلاح رتبه بندی باآن همه بارگذاری مدا رک یک معلم بارتبه چهار یاحتی پنج که بالا ترین رتبه است یک نیم سکه نهایت می تواندب خرد،حالا شما نمایندگان دم ازدفاع ازحقوق معلم میزنید؟!

  • تات ارسالی در

    ***** تیتر زده

  • قلی ارسالی در

    واا.چرا چرند مینویسی؟اموزش وپرورش حق معل م رو اصلا نداده .هنوز معوقات رتبه بندی م ونده .عادت دارید ب چرند نوشتن .

  • اسماعیل ارسالی در

    خخخخخخخخخخخخخ

  • ناشناس ارسالی در

    جریان چیه ؟
    هراستانی برای خودش عم ل می کنه برای پرداخت ها و معوقات ؟
    مگه بودجه ازوزارتخانه تامین نمیشه ؟

  • ناشناس ارسالی در

    هدیه روز معلم را به خرید خدمات وبازنشسته هاندادند خیلی ریخت وپاش کردند واقعا خست ه نباشند ،

  • منصور باقری ارسالی در

    سلام لطفاً کار حرفه ای خودتون رو انجام ب دید و عنوان خبر را متناسب محتوا لحاظ کنی د. این که گفتید آ.پ ریخت و پاش کرد!!؟ جم له مبالغه آمیزی است که ربطی به متن خبر ن داره و اذهان عمومی دچار افکار اشتباه می شوند.

  • هم میهن ارسالی در

    با سلام لطفا غیر مغرضانه و شفاف تیتر بزنید حق و حقوق عقب افتاده ی این بنده ها را چنان در بوق و کرنا میکنید انگار که دارند کار خارق العاده برایشان انجام می‌دهند، این اعصاب خراب کردن ها حق الناس است و ما معلمان نمی بخشیم . آیا وقتی حقوق و معوقات سایر ارگانها هم ، واریز می‌شود اینقدر هیاهو و اطلاع رسانی میکنید؟؟؟؟

  • بازنشسته ارسالی در

    پاداش ما را بعد از ۸ ماه بازنشستگی پرداخ ت کنید تا کی ظلم ....

  • ناشناس ارسالی در

    چه ریخت و پاشی؟
    حق خودمون هست.
    خاک عالم بر سر دروغگو.

  • ناشناس ارسالی در

    مطالباتی که اقای صحرایی ازسال ۹۰ روکردن پرداخنت نشده ه۰
    حق الناس یک روزش یکروزه اقای صحرایی

  • ناشناس ارسالی در

    چرا ۳ سال می تونست ۵۰ ِ۵۰ طی دو سال تموم بشه بره پی کارش .اصلا دولت نگاه بدبینان ه به آموزش و پرورش داره ولی در تمامی دول ت های اروپایی اولین و بهترین حقوق از آن آموزش و پرورش کشورهاست ..

  • مجید ارسالی در

    چرا با وجود نزدیک سه سال از بازنشستگی مه ر ۱۴۰۰ هنوز پاداش رتبه بندی و حقوق آن به حساب آنها واریز نشده

  • صابر ارسالی در

    چنان توی سرتیتر خبرها می نویسند آموزش وپ رورش پرداخت کرد که از نظر افکار عمومی مع لم جماعت داره کیف می‌کنه ولی از پرداختی ارگانهای دیگه اصلا چیزی نمیگن واقعا متا سفم واسه این سیستم که آموزش قربانی سیاست کرده واصلا وضعیت معیشت معلمان وحتی بدتر از اونا نیروهای خدماتی مظلوم واقعا افت ضاهه

  • ناشناس ارسالی در

    چرا. این همه. دروغ. حقوق کجا اضافه. شد پاداش. فرهنگیان. چی شد کی داده می شود

  • ناشناس ارسالی در

    فکرمیکنی

  • ناشناس ارسالی در

    ازاین همه دروغ خسته نشدیدوالاتابحال که دوماه ازسال جدیدگذشته چی ی به حساب کسی نیومده همش شعار پشت شعار

  • حسین ارسالی در

    واقعا شما خجالت نمی کشید با این سر تیتری که نوشتید.
    معلم خرید خدمات بعد ا ز چند ماه میخان حقوقشو بدن این دیگه جار زدن میخاد این کجاش ریخت و پاشه؟
    ت ازه پول توی حساب موسسان میاد و اون حق وا قعی معلم ب دستش نمیرسه چرا مستقیم به حسا ب معلم زده نمیشه؟
    این وسط بعضی ا ز موسسان خوب بلدن به جیب بزنن

  • ناشناس ارسالی در

    سلام
    فرهنگیان ۴۰۲ حدود ۸ ماه باز نشست شدن،هنوز یه قرون ازپول صندوق بازنشس تگیشون را بهشون ندادن فقط حرفهای قشنگ می زنن،
    سند تحول بنیادین،الکی قلمبه سلمبه صحبت میکنن،
    حق مردم را بدین نمیخواهیم سخنرانی کنین،سخنرانی شما شکم ما راسیر میکنه؟؟

  • حسین ارسالی در

    چرا نمینویسی فلان بانک یا فلان اداره ریخ ت و پاش کرد.از فرهنگی بی نوا چی میخوای.. ...

  • ناشناس ارسالی در

    پول بازنشسته ‌های نیمه دوم سال ۱۴۰۰ را کجا هزینه کردید

  • بنده خدا ارسالی در

    حالا فرهنگیان صبر کنند تا دولت مالیاتها را بگیرید از کل جامعه قسمتی مال خودشان ق سمتی مال فلسطین قسمتی به نیابتی ها اگر چ یزی ماند به شما هم می رسد وگرنه سر دیگ ا نتظار منتظر بمانید

  • حسین ارسالی در

    دیگه دیره معلم از بی پولی اسیره خیلی ها با پول ما همه جا میره من بعد از سی دوسال ایران ندیدم از خوبی شمال جنوب خیلی شنیدم آه تودل ماند ما دیگه پیری م برای رفاه سفر روزی صدبار بمیریم ای خدا که حق مارا خوردن به همه جا بردن خانه ما را به هرکس و ناکس سپردن دیگه دیره معلم از فقر در اجاره میمیره میخواد داد بزنه زندانی یا اسیره به دادش برسین به حق علی اگر مولای ملت هستی ای ولی

  • ز-ع ارسالی در

    بازنشستگان مهر 1401هنوز پاداش بازنشستگی خود را دریافت نکرده اند، بابت احکام رتبه بندی هنوز دولت به صندوق بازنشستگی بدهکار است و در نتیجه احکام ما را درست صادر نکردند، ان وقت شما تیتر می زنید بریز و بپاش، واقعا مملکت مسخره ای شده، همش دروغ دروغ دروغ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها