|
کدخبر: 321096

خودرو داخلی / بازار خودرو / قیمت خودرو

قیمت این خودرو محبوب سایپا اعلام شد + جدول قیمت

شما با مطالعه جدول زیر قادر خواهید بود اطلاعات کامل درباره نرخ روز خودروهای شاهین را به‌دست آورید.

خودرو شاهین یکی از خودروهای ساخت داخلی ایران است که توسط شرکت سایپا تولید می‌شود. شاهین دارای طراحی جذاب و خطوطی دینامیک است که باعث شده است تا این خودرو در بین خودروهای ساخت داخلی محبوبیت بالایی داشته باشد.

در آگهی‌های بازار خودرو، شاهین اتومات مدل ۱۴۰۱ با کارکرد ۲۴ هزار کیلومتر ۶۱۰ میلیون تومان به فروش می‌رسد. همچنین شاهین دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ با کارکرد ۶ هزار کیلومتر ۶۵۷ میلیون تومان نرخ خورده است.

سایپا به عنوان یکی از شرکت‌های دولتی در زمینه طراحی، تولید و توسعه خودروهای سواری، تجاری و وانت فعالیت می‌کند.این شرکت در طول سال‌ها با همکاری با شرکت‌های خودروسازی معروف جهانی همچون کیا، رنو، سوزوکی و سایپا رنو، خودروهای متنوعی را برای بازار داخلی تولید کرده است. خودروهای ساخته شده توسط سایپا به عنوان گزینه‌های مناسب و قابل قبول در بازار خودرو ایران شناخته می‌شوند.

سایپا تلاش می‌کند تا با استفاده از فناوری‌های روز دنیا، خودروهایی با کیفیت و امکانات مدرن را برای مشتریان خود تولید کند. همچنین، این شرکت به توسعه صادرات خودروهای ساخت ایران به کشورهای دیگر نیز توجه دارد.

سایپا با توجه به اهمیت حفظ محیط زیست، نیز در راستای تولید خودروهای سبز و پایدار، به توسعه فناوری‌های مرتبط با خودروهای الکتریکی و هیبریدی می‌پردازد.با توجه به تجربه و زیرساخت‌های تولید قوی، سایپا توانسته است در بازار خودروسازی ایران موفقیت‌های قابل توجهی را کسب کند و به یکی از پرفروش‌ترین برندهای خودرو در ایران تبدیل شود.

 

قیمت روز انواع خودرو شاهین

برند مدل کارکرد قیمت تومان
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۱ ۳۰,۰۰۰ ۶۳۵,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۱ ۶,۰۰۰ ۶۳۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۰ ۱۸,۷۰۰ ۵۹۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۲ ۶,۰۰۰ ۶۵۷,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۱ ۱۹,۸۰۰ ۶۲۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۱ ۲۴,۰۰۰ ۶۱۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۱ ۹,۵۰۰ ۶۴۰,۰۰۰,۰۰۰
شاهین، G دنده‌ای ۱۴۰۱ ۲۳,۰۰۰ ۶۰۵,۰۰۰,۰۰۰

 

 

 

منبع: اقتصادآنلاین

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها