|
کدخبر: 324468

لیست 4 شرکت تولید کننده تری دی پنل در تهران

 

 

لیست 4 شرکت تولید کننده تری دی پنل در تهران

تری دی پنل‌ها از جدیدترین مصالح ساختمانی هستند که امروزه به صورت گسترده‌ای در ساخت‌وسازها مورد استفاده قرار می‌گیرند. این دیوارهای پیش‌ساخته از شبکه‌های مش جوشی و یونولیت تهیه شده که در دو سمت یونولیت نصب و سپس به یکدیگر اتصال داده می‌شوند. تری دی پنل در واقع یک المان از پیش ساخته بوده که دارای وزن سبکی نیز است. در تهران شرکت‌های بسیاری تولید کننده تری دی پنل بوده که این محصول را در انواع مختلفی تولید و عرضه می‌کنند. در ادامه با برخی از این شرکت‌‌ها و ویژگی‌هایی که دارند بیشتر آشنا خواهید شد.

شرکت ویلا ۲۰

گروه تولیدی ویلا ۲۰ از معتبرترین شرکت‌ها در حوزه ساختمان‌سازی است که در کارنامه فعالیت بیست ساله خود تجربه اجرای بیش از هزار پروژه موفق با استفاده از تری دی پنل را به همراه دارد. با توجه به اینکه هزینه‌های ساخت‌و‌ساز ساختمان افزایش یافته، برای بسیاری از صاحبان ملک و خانوارها مهم است که از مصالح کاربردی و در عین حال ارزان استفاده شود. بر همین اساس مجموعه ویلا ۲۰ سعی نموده است با استفاده از بهترین مواد اولیه و دانش روز انواع تری دی پنل و تری دی وال مرغوب و با کیفیت را تولید و عرضه نماید. اما تری دی وال چیست؟ تری دی وال نوعی دیوار پیش ساخته بوده که جایگزین دیوار چینی با استفاده از آجر و سیمان گردیده است. این محصول علاوه بر وزن سبکی که دارد عایق بسیار مناسبی در برابر سر و صدا و هدررفت انرژی است. همچنین نصب آن بسیار آسان بوده و در مدت کوتاهی اجرا می‌شود. استفاده از دانش متخصصان حرفه‌ای و به کارگیری ماشین آلات پیشرفته باعث شده تا محصولات تولید شده توسط این مجموعه از جمله انواع تری دی پنل دارای کیفیت بالایی باشند.

شرکت پلاستوفوم

پلاستوفوم از دیگر شرکت‌های تولید کننده تری دی پنل در تهران است. این مجموعه دارای سابقه ۱۰ ساله بوده و همواره از بهترین تجهیزات و مصالح برای ساخت محصولات خود استفاده می‌نماید. بر همین اساس می‌توان گفت که تری دی پنل‌ های تولید شده توسط این مجموعه از کیفیت بالایی برخوردار است. با توجه به اینکه تری دی پنل‌ ها از مصالح ایمن در برابر زلزله به شمار می‌آیند، بهترین جایگزین به جای استفاده از مصالح سنتی و قدیمی خواهند بود. به طور کلی تری دی پنل‌ها وزن ساختمان را کاهش داده و مورد تایید سازمان مقررات ملی نیز هستند. سازه‌هایی که توسط پنل‌های سه بعدی ایجاد می‌شوند از نظر اتصالات یکپارچه سازی شده و کاملاً ایمن هستند.

شرکت اپکو

شرکت مهندسی و تولیدی اپکو در سال ۱۳۸۳ افتتاح شده و کارخانه تولید پنل‌های دیواری و سقفی را راه اندازی کرد. در بسیاری از پروژه‌های ساختمانی شاهد استفاده از تری دی پنل هستیم چرا که این محصولات از نصب آسانی برخوردار بوده و به راحتی اجرا می‌شوند. از مهم‌ترین ویژگی‌های محصولات تولیدی این مجموعه می‌توان به استفاده از خط تولید تمام اتوماتیک و رعایت استانداردهای ساخت اشاره کرد که باعث می‌شود پانل‌های سه بعدی از استحکام و کیفیت لازم برخوردار گردند. در عصر حاضر روش های ساخت و ساز دچار تحول شده و بهره‌ گیری از روش های قدیمی دیگر جوابگو و تامین کننده نیاز جمعیت نیست. همچنین در ساخت بسیاری از ساختمان ها با استفاده مصالح قدیمی قوانین مربوط به تاسیسات، شهرسازی، معماری و سازه‌ای چندان رعایت نمی‌شود.  بر همین اساس مجموعه اپکو با تولید محصولات پیش ساخته و نیمه پیش ساخته سعی بر رونق مسکن و افزایش ایمنی آنها داشته است. قیمت هر متر مربع 3d پانل با توجه مواد اولیه آن از جمله مش و ضخامت فوم استفاده شده در آن تعیین شده و متفاوت است.

شرکت درسا پنل البرز

درسا پنل البرز از دیگر شرکت‌ های تولید کننده تری دی پنل در تهران است که بیش از ۲۰ سال سابقه فعالیت در این امر دارد. این مجموعه با تکیه بر تکنولوژی روز دنیا توانسته است گام بزرگی در تولید و عرضه انواع تری دی پنل‌های سقفی و دیواری نماید. شما می‌توانید انواع دیوار پیش ساخته را در ابعاد و ضخامت‌های مختلف همراه با تضمین کیفیت از این مجموعه سفارش داده و خریداری کنید.

 سخن پایانی

در این مقاله ۴ شرکت تولید کننده تری دی پنل در تهران را معرفی و مورد بررسی قرار دادیم. شرکت ویلا 20 با تولید تری دی پنل‌های مرغوب و با قیمت مناسب در صدر این شرکت‌ها قرار دارد. این مجموعه علاوه بر تولید انواع تری دی پنل، به نصب و اجرای این سازه‌ها نیز می‌پردازد. برای سفارش تری دی پنل و دریافت مشاوره‌های لازم در این باره می‌توانید به سایت ویلا 20 مراجعه کنید.

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها