|
کدخبر: 23096

چگونه در نمایشگاه به چشم بیاییم

غرفه‌های نمایشگاه در اندازه‌های مختلف تقسیم بندی می‌شود و بنا به بودجه هر شرکت در اختیار آنها قرار می‌گیرد. این تقسیم‌بندی باعث می‌شود غرفه‌های بزرگ بیشتر در چشم باشند و به طور معمول توجه بیشتری نیز به آن ها می‌شود، در حالی که غرفه‌های کوچکتر پشت درخشش بزرگترها پنهان شده و آنچنان که باید به موفقیت نمی‌رسند.

به گزارش پایگاه خبری گسترش، برای هر مشکلی یک راه‌حل وجود دارد و برای درخشش غرفه‌های کوچک نیز می‌توان راهی پیدا کرد. «آقای رویداد» در این شماره به دنبال آن است که راه‌های درخشش و بیشتر جلوه پیدا کردن غرفه‌های کوچک را ارائه دهد. یک نورپردازی درست می‌تواند غرفه را بزرگتر از چیزی که هست نشان دهد، در غیر این صورت غرفه در سایه غرفه‌های بزرگ ناپدید خواهد شد و نمی‌توانید آن طور که باید به اهداف خود برسید. هنگام نورپردازی دقت داشته باشید دیوار پشت غرفه هم به خوبی دیده شود و تنها به نصب چراغ‌هایی در جلوی غرفه بسنده نکنید. استفاده از لامپ‌های ال‌ای‌دی می‌تواند گزینه خوبی برای نورپردازی باشد.

mrevent.jpg

در طراحی غرفه‌های کوچک باید به چند نکته دقت کنید؛ نخستین نکته شلوغ نکردن غرفه با اطلاعات بی‌شمار است. مخاطبان دوست دارند با یک نگاه به غرفه شما چند نکته کلیدی را دریافت کرده و از حوزه کاری و موفقیت‌های شما در این زمینه اطلاعاتی به‌دست بیاورند. دومین نکته، رنگ انتخابی برای دیوارها و وسایلی است که درون غرفه قرار می‌دهید. یک رنگ شاد که متناسب با کار شما است را انتخاب کنید.

چشم انسان پیش از هر چیزی رنگ را تشخیص می‌دهد، پس استفاده از یک رنگ چشمگیر می‌تواند غرفه شما را بزرگتر نشان دهد. رنگ سفید یکی از رنگ هایی است که برای بزرگتر نشان دادن غرفه می توان از آن استفاده کرد. همچنین استفاده همزمان از رنگ سفید و شیشه در غرفه فضا را آزادتر نشان داده و باعث می شود تا غرفه شما بیشتر در دید باشد.

سومین نکته که بسیار مهم است سادگی در طراحی است. از گذاشتن میزهای بزرگ درون یک غرفه کوچک خودداری کنید و فضای داخلی را طوری در نظر بگیرید که انگار آماده پذیرش از مهمانان و مخاطبان هستید. برای موفقیت بیشتر در غرفه‌های کوچک اشانتیون و هدیه‌های ساده هم می‌تواند تاثیرگذار باشد. کارشناسان معتقدند عده‌ای از افراد تنها به قصد یافتن هدیه به نمایشگاه می‌آیند اما ارائه همین هدیه‌های کوچک می‌تواند گاهی باعث شلوغ شدن غرفه و پیدا شدن مخاطبان بالقوه شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها