|
کدخبر: 14544

۳ گام برای برپایی یک غرفه زیست‌سازگار

برپایی غرفه در یک رویداد بین‌المللی می‌تواند باعث پیشرفت و گسترده شدن فعالیت یک شرکت شود اما آیا این نمایشگاه برای محیط‌زیست و طبیعت نیز به همان اندازه مفید است؟

به گزارش پایگاه خبری گسترش،با توجه به خطراتی که محیط‌زیست را تهدید می‌کند بهتر است در انجام تمامی امور نیم‌نگاهی به وضعیت طبیعت نیز بیندازیم. در«آقای رویداد» امروز برای آن دسته افرادی که علاقه بسیاری به محیط‌زیست دارند و دوست ندارند کوچکترین آسیبی به طبیعت وارد کنند، نکاتی را آماده کرده‌ایم تا با رعایت آنها نمایشگاهی سبز را برپا کنند.

mrevent.jpg

۱ـ بازیافت را آغاز کنید

نخستین گام برای کمک به محیط‌زیست، داشتن برنامه مدون برای بازیافت است. برای نمایشگاه بعدی چند سطل زباله مخصوص بازیافت تهیه کرده و در مقابل غرفه خود قرار دهید. این سطل‌های زباله برای جمع‌آوری کاغذ و پلاستیک به کار می‌روند و شما با قرار دادن این سطل‌های زباله در مقابل غرفه خود مردم را نیز به بازیافت تشویق می‌کنید. همچنین می‌توانید از چند شرکت بازیافت درخواست کنید که اسپانسر شما در نمایشگاه‌های تجاری شوند.

۲ـ تبلیغات سبز داشته باشید

برای نمایشگاه بعدی همه چیز را از میان وسایل بازیافتی انتخاب کنید. داشتن یک غرفه که تماما با مواد بازیافتی ساخته شده نه تنها هزینه کمتری برای شما خواهد داشت بلکه می‌تواند توجه مخاطبان بسیاری را هم به سوی شما جلب کند. مردم با دیدن غرفه‌های خاص تشویق به بازدید ازآن می‌شوند و شما از این طریق نه تنها آموزش بازیافت و کمک به محیط‌زیست را سرلوحه کار خود قرار داده‌اید بلکه کالا و محصول‌تان نیز بیشتر به مردم معرفی شده است.

۳ـ به جای کاغذ، دیجیتالی باشید

در هر نمایشگاه میلیون‌ها تن کاغذ تنها برای چاپ کاتالوگ مصرف می‌شود که با چند راه‌حل ساده می‌توان این مشکل را از بین برد. برای این‌کار تنها کافی است، یک محصول خود را به جای چندین مورد با کاتالوگ معرفی کنید و اطلاعات دیگر محصول یا خدمات‌تان را به صورت پست الکترونیک یا فایل‌های دیجیتالی در اختیار مشتریان قرار دهید. این روش هزینه‌های شما را بسیار کاهش می‌دهد و محیط‌زیست هم از گزند کاغذهای باطله در امان خواهد ماند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها