|
کدخبر: 324800

قیمت کامپیوتر/قیمت لپ تاپ/پرفروش

قیمت پرفروش ترین مدل لپ تاپ / نوت بوک دل چند؟

در این گزارش، قیمت جدید انواع لپتاپ‌های شرکت دل را مورد بررسی قرار دادیم.

اقتصاد قیمت  پرفروش ترین مدل لپ تاپ / نوت بوک دل چند؟

شرکت دل یک شرکت سازنده رایانه آمریکایی است که دفتر اصلی آن در شمال شهر آستین، تگزاس واقع شده است. این شرکت از بزرگترین تولیدکنندگان محصولات IT در جهان به شمار می‌رود.

شرکت دل در زمینه توسعه، ساخت و فروش رایانه‌های شخصی و محصولات مرتبط با آنها فعالیت می‌کند. دفتر اصلی شرکت در راند راک، حومه آستین در تگزاس قرار دارد و بیش از ۸۸٬۰۰۰ نفر از کارمندان در سراسر جهان در این شرکت مشغول به کار هستند.

شرکت دل در سال ۲۰۱۶ در رتبه دوم از بزرگ‌ترین شرکت‌های تولید (نوت بوک) لپ تاپ دنیا، در فهرست بهترین برند لپ‌تاپ‌ها قرار گرفت و همچنین به عنوان نخستین و بزرگ‌ترین شرکت تولیدکننده نوت بوک ویندوزی جهان انتخاب شد.

لیست قیمت لپ تاپ دل را در جدول زیر ببینید:

DELL VOSTRO ۳۵۱۰ Core i۷

۲۲.۰۰۰.۰۰۰ تومان

Dell G۱۵ ۵۵۱۵ Ryzen ۷

از ۴۰.۰۰۰.۰۰۰ تا ۵۷.۴۷۰.۰۰۰ تومان

Dell VICTUS ۱۶t D۰۰۰ Core i۷

از ۴۰.۰۰۰.۰۰۰ تا ۵۷.۴۹۰.۰۰۰ تومان

Dell G۱۵ ۵۵۲۰ CORE i۷

۶۱.۵۰۰.۰۰۰ تا ۷۴.۵۰۰.۰۰۰ تومان

Dell VOSTRO ۳۵۰۰ Core i۵

DELL GAMING G۱۵ ۵۵۱۱ Core i۷

Dell INSPIRON ۳۵۰۱ Core i۵

Dell ۵۵۱۱ G۱۵ GAMING Core i۵

از ۴۵.۵۰۰.۰۰۰ تا ۵۰.۹۰۰.۰۰۰ تومان

DELL INSPIRON 14 7430 - A TOUCH 2IN1 / لپ تاپ 14 اینچی دل اینسپایرون 7430 - A تاچ

Dell Inspiron 7430-i5 8GB 512SSD 14 Inch Laptop

لپ تاپ 14 اینچی دل مدل Inspiron 7430-i5 8GB 512SSD

لپ تاپ 2 در 1 جدید دل با پردازنده نسل 13 (13 Generation) همراه با صفحه نمایش لمسی و بدنه آلومینیوم

لپ تاپ جدید دل مدل Inspiron 7430 از محصولات پرطرفدار این شرکت است که با توجه به مشخصات و امکاناتش می‌تواند گزینه‌ای عالی برای طراحان و ادیتورها باشد. این لپ تاپ به پردازنده مرکزی Core i5 1355U شرکت اینتل نسل 13 مجهز شده است و این پردازنده با فرکانس نهایی 4.6 گیگاهرتز، 12 مگابایت حافظه کش، 10 هسته و 12 رشته می‌تواند عملکرد مطلوبی در پردازش‌های سنگین داشته باشد. همچنین، 8 گیگابایت رم از نوع DDR4 با سرعت 4800 مگاهرتز برای این لپ تاپ در نظر گرفته شده است که در صورت نیاز می‌توان آن را ارتقا داد. ناگفته نماند که حافظه‌ ذخیره‌‌سازی 512 گیگابایتی از نوع SSD PCIe NVMe این لپ تاپ می‌تواند سرعت بسیار بالای آن در انجام امور مختلف را تضمین کند. همچنین، پردازنده‌ی گرافیکی INTEL IRIS XE  و صفحه نمایش 14 اینچی 1920x1200 این لپ تاپ ارزش خرید آن را دو چندان می‌کنند.

بلندگوهایی با طراحی قدرتمند با بلندگوهای با صدای بلند و واضح برای یک تجربه صوتی هیجان انگیز، از نزدیک و شخصی استفاده کنید.

صدای سطح بعدیتلفن خود را با قابلیت‌های بلندگوی بلوتوث Inspiron وصل کنید تا آهنگ‌ها و پادکست‌های مورد علاقه‌تان را بلندتر و واضح‌تر پخش کنید.
 
پخش جریانی و طرح در حال حرکت. یک لولا 360 درجه دستگاه شما را به چهار حالت تبدیل می کند: لپ تاپ، چادر، پایه و تبلت. Inspiron 14 2-in-1 با وظایفی که در دست دارید برای یک تجربه یکپارچه مناسب است. به علاوه، صفحه نمایش لمسی و قلم فعال اختیاری به شما امکان می دهد به راحتی با دستگاه خود بدون نیاز به جفت شدن ارتباط برقرار کنید.

نمایشگر غنی جزئیات واضح

هر کجا که می‌روید، با صفحه‌نمایش لمسی جادار با نسبت ابعاد 16:10 غوطه‌ور شوید که به این معنی است که صفحه نمایش شما بلندتر است، بنابراین می‌توانید محتوای بیشتری ببینید.. نرم افزار Dell ComfortView به کاهش نور آبی مضر کمک می کند تا بتوانید به راحتی از جزئیات محتوای خود لذت ببرید.
 

حافظه LPDDR5

برنامه ها را به طور یکپارچه تغییر دهید و عمر باتری را با 1.5 برابر پهنای باند بیشتر به حداکثر برسانیدروی حافظه LPDDR5ExpressChargeدر عرض 60 دقیقه به 80 درصد شارژ باتری برسید.
 

پردازنده نسل سیزدهم Intel® Core™

ارائه بیش از یک نمره عملکرد. پردازنده‌های Intel® Core™ نسل سیزدهم، محاسبات دنیای واقعی را بهبود می‌بخشند و چند کار فوق‌العاده کارآمد را ارائه می‌دهند..
 
چت تصویری با توجه بی‌نظیربا یک دوربین با وضوح FHD با جزئیات واضح دیده شوید. میکروفون های دوتایی و هوش مصنوعی کاهش دهنده نویز پس زمینه به شما این حس را می دهد که گویی دوستان، خانواده و همکاران شما در اتاق با شما هستند. وقتی آماده قطع اتصال هستید، یک شاتر حریم خصوصی دوربین دستی شما را پوشش می دهد.
 

پیشبرد پایداری

Inspiron 14 2-in-1 شما با مواد پایدار طراحی شده است
و حمل و نقل در بسته بندی ساخته شده از 100٪ مواد بازیافتی و تجدید پذیر و 100٪ قابل بازیافت است. نوت‌بوک‌های انتخابی Inspiron از فناوری لوگوی بدون درز در درب آن استفاده می‌کنند که به کاهش ضایعات در فرآیند تولید کمک می‌کند. خط جدید Inspiron دارای EPEAT Silver ثبت شده و دارای گواهی Energy Star است.

Ports & Slots

1. Standard SD card reader
2. USB 3.2 Gen 1 Type-A 
3. Universal Audio Jack
 
4. HDMI 1.4 - The maximum resolution supported over HDMI is 1920x1080 @60HZ. No 4K2K output.
5. Thunderbolt 4.0
6. Thunderbolt 4.0
 
ابعاد و وزن
1. ارتفاع: 0.61 اینچ - 0.73 اینچ (15.54 میلی متر - 18.55 میلی متر)
2. عرض: 12.36 اینچ (314 میلی متر)
3. عمق: 8.92 اینچ (226.56 میلی متر)
وزن اولیه: 3.48 پوند (1.58 کیلوگرم)
منبع: تیترکوتاه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها