|
کدخبر: 323325 هادی خرسند

بازار رینگ / قیمت رینگ / قیمت لاستیک

بازار داغ رینگ خودرو / قیمت ها سر به فلک کشید

در این گزارش قیمت انواع رینگ خودرو را مشاهده می کنید.

اقتصاد بازار داغ رینگ خودرو / قیمت ها سر به فلک کشید

افرادی که به تیونینگ کردن خودرو بسیار علاقه مند هستند حتی حاضرند تا میلیون ها خرج ظاهر خودروی خود کنند و با آن در سطح شهر حرکت کنند. البته برای اسپرت کردن و زیبا کردن ظاهر خودرو نباید از حدود آن چیزی که خودرو را از حالت استاندارد خارج می کند فراتر رفت. با این وجود افرادی هستند که گاهی این حدود را هم رد کرده و باعث می شوند تا خودرو به شکل های عجیبی در بیایند. یکی از قطعاتی که امروزه در ظاهر خودرو بسیار تاثیر گذار است و باعث می شود تا خودرو شکل اسپرت و جذابی به خود بگیرد رینگ خودرو است.بازار رینگ و لاستیگ یکی از بازار هایی است که طرفداران خاص خود را به همرا دارد. این بازار یکی از بازار های پر مصرف و وابسته به صنعت خودرو محسوب می شود.بیشتر مشتریان این بازار جوانانی هستند که به رینگ های فولادی و قالپاق های پلاستیکی نصب شده بر روی خودرو های تولید داخل عادت نکرده اند.جوانانی که می خواهند با تعویض رینگ و لاستیک و دیگر امکانات حداقلی خودرو خود را کمی اسپرت تر کنند.

بهترین روش خرید رینگ خودرو

انتخاب یک رینگ مناسب والبته جذاب که بتواند تاثیر مطلوبی بر سرعت و دینامیک خودرو بگذارد و کیفیت سواری خودرو را بالا ببرد از مسائل مهمی است که در هنگام خرید باید به آن توجه کرد.

البته در این مورد نظر افراد در هنگام انتخاب یک رینگ با یکدیگر مختلف بوده و اولویت‌ها فرق دارد. عده‌ای در درجه اول به ظاهر و زیبایی رینگ‌های خودرو خود اهمیت داده و رینگ‌های بزرگتر به همراه لاستیک‌های پهن‌تر یک انتخاب ایده‌آل برای آن‌ها محسوب می‌شود. عده‌ای دیگر معتقدند که لاستیک پهن و رینگ بزرگ مصرف سوخت خودرو را بالا برده و کیفیت سواری را کاهش می‌دهد. این دسته از افراد به رینگ‌های استاندارد و فابریک خودرو خود اکتفا کرده و چندان تمایلی به تعویض رینگ ندارند. عده‌ای دیگر نیز گرچه رینگ خودرو خود را تعویض می‌کنند و چندان تمایلی به رینگ‌های فابریک و کارخانه‌ای ندارند اما رینگ جدید را نیز مشابه با رینگ‌های باریک کارخانه انتخاب می‌کنند.

به طور کلی در بحث تغییر رینگ و لاستیک این سلیقه شخصی افراد است که حرف اول را می‌زند و نمی‌توان یک فرمول خاص را مطرح کرد.

حال اگر رینگی که انتخاب می‌کنید از سایز رینگ کارخانه پهن‌تر باشد خودرو شما پایداری بیشتری داشته و عکس‌العمل فرمان بهبود می‌یابد. رینگ‌های باریک مشابه رینگ‌های فابریک کیفیت سواری خودرو را افزایش می‌دهند.‌ رینگ‌های متوسط حد وسطی بین این دو انتخاب بوده و میزان قابل‌قبولی از پایداری و آسایش را به سرنشینان خودرو هدیه می‌دهند.

گسترش نیوز در این گزارش قصد دارد تا به بررسی آخرین قیمت رینگ  خودرو در بازار بپردازد. در جدول زیر آخرین قیمت رینگ خودرو  را مشاهده می کنید.

رینگ خودرو  قیمت ( تومان )

رینگ اسپرت ۱۴-AS۰۰۷-MB

۱۵,۰۰۰,۰۰۰

رینگ اسپرت ۱۵-AW۰۸-هفت پر

۱۴,۰۰۰,۰۰۰

رینگ اسپرت ۱۳-۱۱۶۲

۱۳,۵۰۰,۰۰۰
رینگ اسپرت ۱۳-۵۲۴-کالسکه ای ۹,۵۰۰,۰۰۰

رینگ اسپرت ۱۳-۵۲۵-کالسکه ای

۹,۰۰۰,۰۰۰

 

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها