|
کدخبر: 300110

ثبت رکورد میلیون دلاری توسط کاردانو!

کاردانو (ADA) شاهد افزایش قابل توجه ۲.۱ میلیارد دلاری در ارزش بازار خود بوده و تنها در ۲۴ ساعت اخیر، بیش از ۲۰ درصد افزایش قیمت را تجربه کرده است.

اقتصاد ثبت رکورد میلیون دلاری توسط کاردانو!

این افزایش علی‌رغم کاهش فروش توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) در بلاکچین کاردانو اتفاق می‌افتد، که همین امر باعث شد برخی آن را به عنوان زنجیره ارواح (Ghost Chain) بشناسند.

در زمان انتشار این خبر، کاردانو در قیمت ۰.۳۴۷۸ دلار معامله می‌شود که نشان‌دهنده افزایش ۲۰.۷۲ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته، ۲۳.۵۱ درصدی در هفت روز گذشته و ۲۶.۵۹ درصدی در ماه گذشته است. تعداد کیف پول‌هایی که بیش از ۱۲ ماه رمزارز کاردانو را نگه‌داری کرده‌اند، نیز طی دو ماه گذشته ۱۸۰۰۰۰ مورد افزایش یافته است و این نرخ، علی‌رغم سقوط ۳۶ درصدی قیمت در اواسط ماه ژوئن رقم خورده است. بر اساس آمار منتشر شده آدرس این کیف پول‌ها از ۲.۳ میلیون در ۱۴ می به ۲.۴۸ میلیون در ۱۴ ژوئیه رسیده است. کاردانو یک پلتفرم بلاکچین اثبات سهام (Proof of Stake) است که توسعه‌دهندگان را قادر می‌سازد تا قراردادهای هوشمند و برنامه‌های غیرمتمرکز را ایجاد و اجرا کنند. هدف کاردانو ارائه جایگزینی با انرژی کارآمدتر و مقیاس‌پذیرتر برای بلاکچین‌های اثبات کار (Proof of Work) مانند بیت کوین است. کاردانو روی به‌روزرسانی‌ها و مشارکت‌های مختلفی، از جمله همکاری با اتیوپی و تانزانیا برای توسعه راه‌حل‌های مبتنی بر بلاکچین در کشورهای مربوطه کار کرده است.

افزایش اخیر در ارزش بازار و قیمت کاردانو را می‌توان به عوامل مختلفی مانند افزایش تقاضا برای بلاکچین‌های اثبات سهام، علاقه فزاینده به برنامه‌های مالی غیرمتمرکز (DeFi) و توان ارتقاء آلونزو (Alonzo) ، یک ‌به‌روزرسانی که عملکرد قراردادهای هوشمند را در بلاکچین فعال می‌کند، نسبت داد.

 

منبع: رمزارز نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها