|
کدخبر: 134841

بهترین منطقه بارسلون برای هتل

با اینکه پایتخت اسپانیا مادرید محسوب می‌شود؛ اما بارسلونا دومین شهر بزرگ این کشور محسوب می‌شود. هم مادرید و هم بارسلونا بیشتر از همه چیز با تیم فوتبالش شناخته می‌شود. بازی‌های المپیکی که بارسلونا میزبانی آن را به‌عهده می‌گیرد، گردشگران زیادی را روانه این شهر می‌کند. اگر شما هم قصد سفر به این شهر زیبا و تاریخی را دارید اما برای اقامت نمی‌دانید بین هتل های بارسلونا کدام را انتخاب کنید؛ با ما همراه باشید.

آگهی1

هتل گارگالو ریالتو

این هتل سه ستاره در محله سوتات ولا و خیابان فران انتهای خیابان لا رامبلا قرار دارد. ساختمان هتل با اینکه مربوط به قرن نوزدهم است؛ اما نما و طراحی مدرن و امروزی دارد. اتاق‌ها شامل تریپل، دوقلو و دبل هستند و سیگار کشیدن در آن‌ها ممنوع است. هتل برای سفر شما به‌صورت دوستانه، خانوادگی و تفریحی فکری نکرده؛ البته توجه داشته باشید که به‌دلیل موقعیت خوب هتل شما نزدیک به مراکز خرید و جاذبه‌های گردشگری شهر بارسلون قرار دارید که می‌توانند شما را سرگرم نگه‌دارند. موزه پیکاسو، میدان کاتالونیا، خانه باتلو، تئاتر تیوولی، ساگرادا فامیلیا، سنت استاچیو، استادیوم کمپ نوو، قلعه و شهربازی تیبیدابو و فرودگاه بارسلونا ال پرات (5/12 کیلومتر)نزدیکی هتل قرار گرفته‌اند.

هتل می‌تواند گشت‌های درون شهری یا تهیه بلیط وسایل حمل‌ونقل را برای شما فراهم کند. همچنین از هتل می‌توانید دوچرخه هم کرایه کنید. اگر هم سفر شما کاری است، می‌توانید از اتاق ملاقات، فکس و فتوکپی با صرف هزینه‌ای استفاده کنید. هتل فاقد پارکینگ بوده و ورود حیوانات خانگی نیز به هتل گارگالو ریالتو ممنوع است. رستوران میرو نیز در هتل قرار دارد و با فضایی دل‌باز برای صرف نهار و شام با منویی متنوع و غذاهای باکیفیت آماده پذیرایی از میهمانان خواهد بود. از بین هتل های بارسلونا اگر امکانات این هتل مناسب شما بود، در انتخاب آن درنگ نکنید و با رزرو هتل بارسلوناعلی بابا آن را رزرو کنید.

هتل سوفیا

ترکیبی از معماری مدرن، لوکس و پیشرفته هتل سوفیا را به یکی از مجلل‌ترین هتل های بارسلونا تبدیل کرده است. پرسنل این کارمندان علاوه‌بر اینکه راهنمایی‌های لازم را به میهمانان خود با برخوردی خوش ارائه می‌دهند و پذیرش ۲۴ساعته دارند، به زبان‌های ایتالیایی، فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، روسی، المانی و عربی مسلط هستند. هتل ۴۶۵ اتاق دارد و در دکوراسیون هتل و اتاق‌ها بیشتر از رنگ‌های سفید و خاکستری استفاده شده که القاکننده آرامش هستند و اندازه‌های بزرگی نیز دارند. برای تفریح و گذراندن اوقات‌فراغت خود می‌توانید از مرکز اسپا، بار، سونا بخار، حمام ترکی و مرکز تناسب اندام استفاده کرده و خستگی یک روز کاری یا گشتن در شهرهای اسپانیا را از تن خود در کنید.

رستوران هتل با نورپردازی رمانتیک، غذاهای لذیذ و باکیفیت، منوی متنوع و نوشیدنی در خدمت میهمانان خواهد بود. متاسفانه ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع بوده و اگر حیوان خانگی دارید، نمی‌توانید با خود به هتل سوفیا بیاورید. امکاناتی نظیر پارکینگ، اینترنت، اتاق خانواده، تراس، لاندری، فکس، فتوکپی، مرکز تجاری، نگهداری از کودک، سیستم تهویه و گرمایشی، کرایه اتومبیل، خدمات شاتل، امکانات برای معلولان، روزنامه و سرویس روزانه اتاق جزو امکانات رفاهی هتل محسوب می‌شود.
 

آگهی2

هتل w

این هتل به‌دلیل دیزاین زیبایش یکی از معروف‌ترین هتل های بارسلونا به‌شمار می‌رود. معمار این هتل ریکاردو بوفیل بوده که از معماران معروف اسپانیایی است و  سال ساخت این بنا به سال ۲۰۱۰ برمی‌گردد. طراحی ترمینال اول فرودگاه بارسلونا و برج مراقبت ایالت شیکاگو در نمونه‌های دیگر کاری او محسوب می‌شود.۴۷۳ اتاق و ۶۷ سوئیت این هتل پاسخی به دریای مدیترانه و همجواری با دریا است. مبلمان فوتوریستی این هتل بسیار شیک بوده و با نمای شیشه‌ای که دارد، نمایی دوست‌داشتنی به هتل بخشیده است. به‌دلیل همین نمای شیشه‌ای بیشتر نور داخل محیط توسط خورشید تامین می‌شود. بازتاب نمای شیشه‌ای این هتل چشم‌اندازی بی‌نظیر به آن می‌بخشد که حتی تماشای آن نیز یکی از تفریحات به‌حساب می‌آید.

اسپا، استخر سرپوشیده و روباز با صندلی‌های آفتاب‌گیر، بار واقع‌در طبقه ۲۶، سالن غذاخوری، تلویزیون، حمام، دو رستوران شیک همراه منوی متنوع، کلاب و رستوران ساحلی، سونا و اتاق بخار، حمام گرم، پذیرش ۲۴ ساعته، روم‌سرویس، لاندری، فروشگاه، سولاریوم، خدمات ماساژ، پارکینگ و شاتل تا فرودگاه ازجمله امکانات رفاهی این هتل محسوب می‌شود. هتل از متروی بارسلونا ۲۰ دقیقه پیاده فاصله دارد که این مساله ذهن شما را از دغدغه‌های حمل‌ونقل آزاد می‌کند. امکانات و طراحی نفس‌گیر و تماشایی هتل سبب رزرو هتل بارسلونا و انتخاب این هتل می‌شود.

هتل کلاریس

اگر دنبال اقامتی رویایی هستید، این هتل قاعدتا انتخاب مناسبی برای رزرو هتل بارسلونا محسوب می‌شود. اتاق‌های بزرگ این هتل با مبلمان شیک و لوکس آراسته شده‌اند و تلویزیون ماهواره‌ای،حمام اختصاصی، لوازم آرایش رایگان، سیستم تهویه مطبوع، تابلوهای هنری مصری ازجمله امکانات و تزئینات داخل اتاق به‌شمار می‌رود. اگر علاقه‌مند به تست غذا هستید، هتل کلاریس چندین رستوران دارد که شما می‌توانید در محیطی جذاب غذاهای لذیذ اسپانیایی، مدیترانه‌ای، بین‌المللی و چینی را میل کنید. کافی‌شاپ، استخر، سونا، استخر روباز، اتاق ماساژ، باشگاه بدنسازی، مرکز اسپا، کافه، اینترنت رایگان و پارکینگ نیز از دیگر امکانات این هتل محسوب می‌شود که اقامت را برای شما لذت‌بخش‌تر خواهد کرد. یکی از مزیت‌های این هتل آزادبودن ورود حیوانات خانگی است که برای کسانی که حیوان خانگی دارند، مهم‌ترین ویژگی به‌شمار می‎‌آید.

هتل سراس

این هتل بوتیک اتاق‌های مدرن، امکانات رفاهی عالی و محیطی آرام و دنج دارد. قرارگیری این هتل کنار دریا و محله گوتیک و نزدیکی به برخی دیدنی‌های تاریخی و تفریحی بارسلونا از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این هتل است. کاربری هتل در گذشته استودیوی پابلو پیکاسو بوده و درحال‌حاضر موزه پیکاسو نزدیکی هتل قرار دارد. لابی هتل مکان مناسبی برای انتظار است تا پرسنلی که در قسمت پذیرش 24 ساعته هستند، کار شما را انجام دهند. پرسنل علاوه‌بر خوش‌برخورد و باحوصله بودن به چند زبان اعم از فرانسوی، اسپانیایی، انگلیسی، آلمانی و ایتالیایی مسلط هستند. اتاق‌ها روبه بندرگاه بوده و منظره چشم‌نواز آن را در قاب خود دارند. علاوه‌بر دکور ساده و شیک امکاناتی مثل سیستم تهویه مطبوع، اینترنت بی‌سیم، تلویزیون و حمام اختصاصی در اتاق وجود دارد.

رستوران هتل در طبقه همکف قرار داشته و غذاهای محلی و بین‎‌المللی همراه نوشیدنی‌های بی‌نظیر سرو می‌کند. پارکینگ، سونا، ماساژ، اسپا، سولاریوم، تراس، استخر، مرکز تناسب اندام، کتابخانه، کرایه دوچرخه یا اتومبیل، ممنوعیت ورود حیوان خانگی، منوی ویژه رژیمی، صبحانه در اتاق یا رستوران، بار، نگهداری چمدان، میز تور، لاندری، فکس، فتوکپی، مرکز تجاری، نگهداری از کودک، سیستم تهویه و گرمایشی، خدمات شاتل، امکانات ویژه معلولان و سرویس روزانه اتاق ازجمله امکانات رفاهی و تفریحی هتل محسوب می‌شود. اگر هریک از هتل‌های بالا به نظرتان متناسب با سلیقه شما بود، وقت تلف نکنید و از طریق رزرو هتل بارسلونا به‌صورت اینترنتی و به‌راحتی آن را رزرو کنید.

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر