|
کدخبر: 326379

قیمت رابیتس درب کارخانه (راهنمای خرید و استعلام قیمت)

یکی از بهترین روش‌های جهت خرید با قیمت ارزان رابیتس، خرید بی واسطه و از درب کارخانه می‌باشد. با ثبت سفارش یا خرید مستقیم محصولات رابیتس از کارخانه می‌توان قیمت خرید رابیتس را کاهش داد. چرا که اولاً قیمت رابیتس درب کارخانه از مراکز فروش ارزان‌تر است. ثانیاً دست کارخانه جهت کاهش نرخ خرید راویز بازتر می‌باشد.

بنابراین اگر به دنبال مرجعی جهت استعلام قیمت رابیتس ارزان، خرید آنلاین، دریافت مشاوره هستید، می‌توانید سفارش یا دیگر موارد را از طریق کارخانه پیگیری نمایید. در این مقاله به دنبال این هستیم که قیمت رابیتس کارخانه چقدر است، چگونه می‌توان تعرفه خرید راویز را کمتر کرد؟ اصلا بهترین مرجع جهت استعلام قیمت راویز و خرید توری رابیتس چیست؟

جدول قیمت رابیتس کارخانه امروز (راویز)

قیمت رابیتس اماده با توجه به عواملی نظیر وزن، تعداد چشمه، تعداد ستون و ابعاد برآورد می‌شود. در جدول زیر قیمت خرید رابیتس پرفروش از طریق کارخانه را مشاهده می‌کنید.

جدول قیمت راویز فلزی:

نوع محصول رابیتس

تعداد ستون

ابعاد (cm*cm)

قیمت

رابیتس 330 گرمی 3 چشمه

9

240*60

30.000

رابیتس 600 گرمی 3 چشمه

13

240*60

44.000

رابیتس 770 گرمی 3 چشمه

13

240*60

49.500

رابیتس 810 گرمی 3 چشمه

13

240*60

53.000

رابیتس 900 گرمی 3 چشمه

13

240*60

56.500

 

 

 

 

 

 

 

 

 

رابیتس

توجه کنید قیمت رابیتس درب کارخانه از قیمت رابیتس فلزی در بازار کمتر است. بنابراین در صورت مراجعه به بازار با پیشنهاد قیمت بالاتری مواجه خواهید شد که طبیعی است.

انواع کارخانه‌های تولید کننده رابیتس

کارخانه‌جات متعددی اقدام به فروش یا عرضه تور رابیتس می‌کنند که در این میان نام برخی از آنها بیشتر بر سر زبان‌ها افتاده است.

از بزرگترین و معتبرترین کارخانه‌جات عرضه کننده رابیتس می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارخانه فولاد توفیقی
  • کارخانه امروز آهن
  • کارخانه شهر مفتول
  • کارخانه مسعود
  • کارخانه ایران رابیتس

راویز

اگرچه لیست تولیدکنندگان راویز در داخل کشور بسیار زیاد است، اما با کمی نگاه دقیق‌تر می‌توان گفت موارد نامبرده جزو برترین تولید کنندگان رابیتس هستند، خصوصا کارخانه فولاد توفیقی که ضمن تولید راویز باکیفیت، بزرگترین تولید کننده راویز در ایران محسوب می‌شود.

 

عامل‌های افزایش یا کاهش قیمت روز رابیتس

اگرچه قیمت رابیتس درب کارخانه مقرون به صرفه‌تر است، اما همین قیمت رابیتس کارخانه به عوامل مختلفی بستگی دارد، به طوری که در زمان خرید رابیتس ممکن است متوجه نوسانات شدید تعرفه راویز در بازار شوید.

از جمله عوامل موثر بر نوسانات قیمت رابیتس عبارت است از:

  • وزن رابیتس: یکی از مهمترین عوامل موثر بر کاهش یا افزایش قیمت رابیتس وزن رابیتس است. البته که تعداد ستون، چشمه‌ها و ضخامت راویز بر وزن آن تاثیر مستقیم دارد.
  • میزان عرضه و تقاضا: افزایش تقاضا و کاهش عرضه با افزایش قیمت نسبت مستقیمی دارند؛ البته عکس این قضیه هم صادق است.
  • قیمت مواد اولیه: هرچقدر قیمت مواد اولیه که برای تولید راویز مورد استفاده قرار می‌گیرد، بیشتر شود، نرخ خرید و فروش رابیتس هم افزایش پیدا می‌کند و بلعکس.
  • برند سازنده: بدیهی است برند سازنده راویز روی قیمت نهایی آن تاثیرگذار است. رابیتس تولیدی شرکت‌های معتبر، قیمت بیشتری دارد.
  • هزینه های تولید: هزینه تولید شامل دستمزد کارگر، نگهداری و راه اندازی تجهیزات و حمل و نقل می‌شود. این هزینه‌ها نیز قیمت رابیتس را تغییر می‌دهند.
  • نرخ ارز: با تغییرات نرخ ارز، مشابه تمام بازارها، هزینه خرید رابیتس نیز دچار نوسان می‌شود.

بنابراین می‌توان گفت وزن، میزان عرضه، میزان تقاضا، قیمت مواد اولیه، برند سازنده، هزینه‌های تولید و نرخ ارز همگی در قیمت نهایی رابیتس تاثیرگذار هستند.

روش‌های کاهش قیمت خرید رابیتس از کارخانه

با این که قیمت راویز درب کارخانه بسیار مقرون به صرفه است، اما می‌توان با استفاده از راهکارهای مختلف باز هم قیمت ورق توری رابیتس را کاهش داد.

اگر به دنبال خرید رابیتس هستید، می‌توانید راهکارهای زیر را جهت کم کردن هرچه بیشتر قیمت رابیتس کارخانه امتحان کنید:

  • خرید رابیتس در زمان تخفیفات: یکی از بهترین فرصت‌ها برای کم کردن قیمت رابیتس توری، سفارش محصول مدنظر در زمان تخفیف است. به عنوان مثال کارخانه فولاد توفیقی هر از چند گاهی تخفیفات ویژه‌ای روی محصولات خود می‌گذارد که می‌تواند بهترین نقطه جهت ورود به بازار باشد.
  • ثبت سفارش در زمان افزایش عرضه یا کاهش تقاضا: بدون شک خرید رابیتس گالوانیزه در زمان کاهش تقاضا و افزایش عرضه می‌تواند یک راهکار ایده آل جهت گرفتن تخفیف از مشتری باشد.
  • خرید عمده رابیتس: طبیعتاً ثبت سفارش عمده رابیتس یکی دیگر از استراتژی‌های مهم و کلیدی در راستای کاهش قیمت راویز است که می‌توان از آن استفاده نمود.

البته راه‌های دیگری هم جهت کاهش قیمت خرید راویز فلزی وجود دارد. خرید در زمان کاهش نرخ ارز، خرید رابیتس با وزن کم یا ثبت سفارش برندهای نامعتبر از جمله راهکارهایی است که خیلی توصیه نمی‌شود.

تفاوت کیفیت و قیمت رابیتس درب کارخانه نسبت به فروشندگان!

به طور کلی قیمت راویز کارخانه نسبت به بازار ارزان‌تر است؛ این مسئله کاملا منطقی است و نیازی به توجیه ندارد! اما آیا با وجود پایین بودن قیمت رابیتس کارخانه، کیفیت رابیتس فروشندگان بیشتر است؟ قطعا نه!

فروشندگان می‌توانند رابیتس بی کیفیت را در ازای برندهای معتبر به فروش برسانند، یا دست کم در میان راویز خوب، راویز بد را هم به مشتری عرضه کنند. این در حالی است که کیفیت راویز خریداری شده از کارخانه ثابت است، بنابراین خرید راویز از کارخانه خیال شما را از بابت کیفیت و قیمت آسوده خاطر می‌کند.

نکاتی که باید قبل از خرید رابیتس در نظر بگیریم؛ از نظر متخصصان

به جهت این که بتوانیم اطلاعات تخصصی‌تری درمورد نکات مهم قبل از خرید رابیتس (راویز) را ارائه دهیم به سراغ کارشناسان یک تولید کننده رابیتس رفتیم، در نتیجه نکاتی که در ادامه گفته شده خلاصه‌ای از گفتگوهای انجام شده می‌باشد.

تولیدکنندگان

پیش از خرید رابیتس توجه داشته باشید که حتما باید نکات زیر را رعایت نمایید:

  1. حتما رابیتس را از مراکز فروش معتبر تهیه نمایید.
  2. قیمت رابیتس سفید را از چندین مرجع معتبر آنلاین یا حضوری استعلام بگیرید.
  3. قیمت رابیتس روزانه همواره در حال نوسان است، به این مسئله توجه کنید.
  4. در زمان ثبت سفارش از فروشنده فاکتور فروش و سرتیفیکیت محصول را دریافت کنید.
  5. پیش از نهایی کردن سفارش، برای خرید بهترین رابیتس از افراد متخصص در این حوزه مشاوره دریافت کنید.

با رعایت این نکات می‌توان گفت یک تجربه خرید بی نظیر و لذت بخش خواهید داشت.

بهترین راهنما و مرجع معتبر؛ استعلام قیمت رابیتس درب کارخانه

همانطور که متوجه شدید، خرید مستقیم و بی واسطه رابیتس از کارخانه باعث شکسته شدن قیمت نهایی سفارش می‌شود. چرا که قیمت رابیتس کارخانه خیلی ارزان‌تر از قیمت فروشندگان است. اما سوالی که در این مواقع برای بسیاری از علاقه مندان به خرید رابیتس به وجود می‌آید، این است که رابیتس را از کجا خریداری کنیم؟ با توجه به تحقیقات میدانی از مشتریان کوچک و بزرگ رابیتس، به این نتیجه رسیدیم که کارخانه فولاد توفیقی، بهترین مرجع جهت استعلام قیمت رابیتس ۱۳ ستون، 11 ستون و 9 ستون است.

همچنین شما می‌توانید از کارشناسان فروش سایت فولاد توفیقی مشاوره تخصصی دریافت کنید. از این جهت پیشنهاد می‌شود قبل از خرید رابیتس یا جهت دریافت اطلاعات بیشتر از محصولات، قیمت روز، سفارش با شماره 02155511559 تماس بگیرید یا وارد سایت fouladtofighi.com شوید.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها