|
کدخبر: 150598

ضرورت اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل کارگری

صباغیان گفت: اگر کارگران در واحدهای تولیدی و صنعتی بزرگ و کوچک امنیت شغلی داشته باشند، تلاش آنان برای دستیابی به اهداف تولید و خدمت به کشور افزایش پیدا می‌کند.

کسب و کار ضرورت اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل کارگری

نماینده حوزه انتخابیه مهریز در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اجرای طرح طبقه‌بندی مشاغل کارگری، گفت: پیگیری‌های لازم در این زمینه با همکاری مسوولان و تشکل‌های کارگری انجام شود و هرجا نیاز به کمک نمایندگان مجلس و تدوین قانون باشد، در این زمینه اقدام لازم صورت می‌گیرد.

محمدرضا صباغیان روز پنجشنبه در جمع تعدادی از کارگران و کارفرمایان شهرستان مهریز که با حضور فرماندار و تعدادی از مسوولان این شهرستان برگزار شد، افزود: دولت و مجلس از تشکیل و فعالیت تشکل‌های کارگری در چارچوب قانون حمایت می‌کند و پیگیری تمامی امور به خصوص مسائل مادی و فصل مطالبات از خروجی تشکل‌های کارگری است.

وی با تاکید بر تامین امنیت شغلی کارگران یادآور شد: اگر کارگران در واحدهای تولیدی و صنعتی بزرگ و کوچک امنیت شغلی داشته باشند، تلاش آنان برای دستیابی به اهداف تولید و خدمت به کشور افزایش پیدا می‌کند.

فرماندار مهریز نیز با تبیین اهمیت تولید و اشتغال و همکاری با بخش‌خصوصی گفت: تاکنون اقدامات مناسبی در این ارتباط در مرکز شهرستان و مناطق روستایی بخش مرکزی مهریز انجام گرفته و جلب مشارکت سرمایه‌گذاران از اولویت هایی است که با همه دستگاه‌های موظف به همکاری در این زمینه هستند.

رضا زارع زاده مهریزی از صاحبان صنایع و کارفرمایان شهرستان که برای اجرای طرح‌های اقتصادی و تولیدی در کنار دولت فعالیت می‌کنند، قدردانی کرد و تداوم امور و شتاب بخشیدن به فعالیت‌ها را خواستار شد.

در شهرستان مهریز شهرک‌های صنعتی شهید چمران، سایت ۱۹۶ هکتاری، یزدمهر، هرفته، شهرک سنگ، شهرک سریشم و ناحیه صنعتی بهادران با چهار هزار نفر اشتغال فعال است.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها