|
کدخبر: 69828

امیرآبادی: استقلال با ۲ برد دیگر استادیوم را پر می‌کند

کاپیتان اسبق استقلال گفت: استراماچونی نشان داده با شناخت کافی از رقبایش به میدان می‌رود.

گسترش نیوز - مهدی امیرآبادی از اینکه دو تیم سابقش روبه‌روی هم بازی دارند حس غریبی داشت. او به تفکیک درباره هر دو تیم تهرانی که خودش سال‌ها برای هر کدام از آن‌ها بازی کرده حرف زد. بازی استقلال و سایپا را چطور می‌بینید؟

EsteghlalPlayers.jpg

هر دو تیم برای من حکم خانه خودم را داشته‌اند. برای هر یک ۸ سال بازی کرده‌ام و بخشی از عمرم به اندازه ۱۶ سال را در این دو تیم توپ زده‌ام. هر دو برایم عزیز هستند و از هر دو باشگاه خاطرات زیادی دارم.

جدا از بحث احساسی شرایط هر دو تیم را چطور ارزیابی می‌کنید؟

سایپا نهم جدول است و استقلال یازدهم ولی یک امتیاز با هم فرق دارند. هر دو تیم تا اینجا تلاش خود را کرده‌اند و قطعاً بازی خوبی از آب در‌می‌آید.

چطور؟

سایپا خط حمله خوبی دارد و استقلال هم در این دو، سه بازی آخر نشان داده وضعیت خط دفاعی اش به ثبات نسبی رسیده که می‌تواند کار را برای سایپایی‌ها سخت کند. با این همه هر دو تیم روی هم شناخت خوبی دارند و این می‌تواند باعث شود که بازی مانند یک شطرنج شود.

حضور مربیان فصل قبل استقلال (بیژن طاهری و اشکان نامداری) در ترکیب کادر فنی تیم سایپا چقدر می‌تواند به آن‌ها کمک کند؟

قطعاً بی‌تأثیر نیست. بیژن طاهری همه ریزه‌کاری‌های بازیکنان اصلی استقلال را می‌شناسد و به خوبی می‌تواند به ابراهیم صادقی کمک کند. نامداری هم روی نقاط ضعف حسینی شناخت دارد و این می‌تواند

کار را برای استراماچونی و شاگردانش سخت کند ولی از طرفی استقلال هم قطعاً بی‌گدار به آب نمی‌زند.

چطور؟

استراماچونی نشان داده با شناخت کافی از رقبایش به میدان می‌رود. سایپا هم که تیم همشهری استقلال است و حتماً نفراتش را برای زیر نظر گرفتن این تیم به استادیوم فرستاده است. در مجموع استقلال در دو، سه بازی اخیر ثابت کرده از دقیقه اول تا آخر تیم مقابلش را تحت فشار قرار می‌دهد و این می‌تواند برای آسیا هم خطرناک باشد.

فکر می‌کنید استقلال بتواند این بازی را هم با برد پشت سر بگذارد؟

تنها در این صورت است که می‌تواند جایگاهش را در جدول بهبود ببخشد. استقلال پس از برد مقابل گل‌گهر کمی در جدول بالا آمد و حالا وقت آن است که باز هم به رده‌های بالاتر برود. استقلال می‌تواند با این برد به شرایط خیلی بهتری دست پیدا کند تا مردم هم تا حدودی با آرامش بیشتری به استادیوم بروند.

منظورتان خلوتی استادیوم در بازی با فجرسپاسی است؟

طبیعتاً! وقتی تیم نتیجه نمی‌گیرد و مدیران باشگاه توجهی به خواسته مردم ندارند طرفداران استقلال هم دلسرد می‌شوند. آن‌ها در فصل شانزدهم، هفدهم و هجدهم یک نیم‌فصل پشت تیم ایستادند و صبوری کردند تا در نیم‌فصل دوم تیم‌شان دوم و سوم شود و امروز توقع دارند پس از این همه وقت استقلال خوب بازی کند.

الان خوب بازی نمی‌کند؟

استقلال خیلی دیر راه افتاد ولی باز هم باید خدا را شکر کرد که راه افتاده است. استقلال با دو، سه برد دیگر می‌تواند اعتماد مردم را جلب کند و استادیوم را پر از تماشاگرانش ببیند.

دوست دارید کدام تیم برنده شود؟

انصافاً هر دو تیم را دوست دارم البته دوست دارم استقلال برنده شود ولی از مدیران باشگاه سایپا می‌خواهم حالا که به ابراهیم صادقی اعتماد کرده‌اند تا آخر پشت او بایستند. مبادا با شکست مقابل استقلال و عدم کسب نتایج مورد نظرشان پشت صادقی را خالی کنند تا مربی‌سوزی شود.

منبع: آخرین خبر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها