|
کدخبر: 310561

قاسمپور: شاید با امداد‌های غیبی نتیجه بگیریم/ ممکن است تجربه لژیونر‌ها به کمک‌مان بیاید

پیشکسوت فوتبال ایران گفت در مورد شرایط فعلی تیم ملی کشورمان صحبت کرد.

ورزش قاسمپور: شاید با امداد‌های غیبی نتیجه بگیریم/ ممکن است تجربه لژیونر‌ها به کمک‌مان بیاید

ابراهیم قاسمپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری برنا، با اشاره به حضور ایران در بازی‌های دوستانه اخیر و تاثیر این بازی‌ها برای موفقیت تیم ملی در جام ملت‌ها اظهار داشت: من فایده‌ای در برگزاری این دیدار‌ها برای تیم ملی نمی‌بینیم. ما در برابر این تیم‌ها که سطح فوتبال شان از ما پایین‌تر است نمایش خوبی نداشته‌ایم. تیم‌هایی مثل اردن تیم‌های درجه دو آسیا محسوب می‌شوند که ما در برابر این تیم‌ها هم از نظر کیفیت فوتبالی خوب نبوده‌ایم.

وی ادامه داد: با تمام این شرایط من دورنمای خوبی از وضعیت ایران در جام ملت‌ها نمی‌بینیم. در کشور‌های دیگر هزینه‌های زیادی را داشته‌اند اما در فوتبال ما این اتفاق رخ نداده است. ما سال‌های زیادی است که در برنامه ریزی و ساختار خوب و اصولی نداریم و این موضوع از مدیریت ضعیف فدراسیون فوتبال نشات می‌گیرد.

کارشناس فوتبال ایران در مورد وضعیت فنی تیم ملی خاطرنشان کرد: ما بازیکنان و نیرو‌های بااستعدادی در تیم ملی داریم. البته یکسری از بازیکنان ما پا به سن گذاشته‌اند که نیاز به تغییرات وجود داشت که به هرصورت این موضوع به نظر سرمربی برمی‌گردد. به هرحال به اعتقاد من شاید تجربه لژیونر‌ها به کمک‌مان بیاید.

وی افزود: در مجموع ما روی کاغذ شانسی برای موفقیت در جام ملت‌ها نداریم. کشوری مانند ژاپن وقتی به آلمان، کانادا و.. ۴ گل می‌زند، این موضوع اصلا اتفاقی نیست. همینطور کشوری مثل کره. این حریفان با تیم‌های بزرگ و سرشناس بازی دوستانه برگزار می‌کنند اما ببینید ما با چه تیم‌هایی بازی تدارکاتی برگزار می‌کنیم.

قاسمپور در پایان گفت: بخشی از فوتبال را اتفاقات غیرقابل پیش بینی رقم می‌زند که ممکن است برای ما خوب باشد یا بد. به هرحال شاید بتوانیم با امداد‌های غیبی در جام ملت‌ها نتایج لازم را بگیریم.

منبع: برنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها