|
کدخبر: 286912

حمله آبی ها به فدراسیون / هواداران استقلال شاکی شدند!

حاشیه های داوری دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و پرسپولیس همچنان در صفحات مجازی و شبکه های اجتماعی به ویژه صفحات آبی رنگ اینستاگرام ادامه دارد.

ورزش حمله آبی ها به فدراسیون / هواداران استقلال شاکی شدند!

دیدار تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت در آبادان در شرایطی با برد ۲ بر یک پرسپولیس به پایان رسید که این دیدار با یک صحنه بحث برانگیز داوری همراه بود.

پیام حیدری با کمک های علیرضا ایلدروم و وحید سیفی سه داور این مسابقه بودند که در نهایت این مسابقه را با یک ابهام بزرگ به ویژه برای هواداران استقلالی و البته صنعت نفت آبادان قضاوت کردند!

بلافاصله بعد از پایان این دیدار تعداد زیادی از کارشناسان داوری با انتقاد از عملکرد کمک داور اول بازی معتقد بودند روی گل دوم دیاباته، زمانی که عیسی آل کثیر توپ را به قصد ارسال برای شیخ می‌زند، مهاجم پرسپولیس در منطقه آفساید قرار داشته و گل دوم پرسپولیس (که منجر به پیروزی و کسب هر سه امتیاز این بازی شد) را مردود دانستند. اما این موضوع با موشکافی وشکل و شرایط دیگری از سوی طرفداران استقلال پیگیری شد.

هواداران استقلالی که شرایط تیم شان برای رسیدن به صدر جدول و جلو زدن از پرسپولیس در هفته های اخیر را مطلوب دیده بودند با اشاره به اشتباه داوری، این اتفاقات را به امدادهای غیبی برای تیم پرسپولیس ربط دادند.

هواداران استقلال در کانالهای تلگرامی و یا صفحات اینستاگرامی با حمله گسترده به وزارت ورزش، کمیته داوران و فدراسیون فوتبال با اشاره به اتفاقات داوری در بازی قبلی پرسپولیس مقابل آلومینیوم اراک که منجر به دلخوری شدید یحیی گل محمدی شده بود این سه امتیاز را “هدیه فدراسیون و کمیته داوران به یحیی گل محمدی” دانسته و معتقد بودند؛ «از این واضح تر نمی‌شد به پرسپولیس کمک کرد!»

تعدادی دیگر هم پیشنهاد داده اند با توجه به بازی بعدی پرسپولیس در هفته بیستم مقابل هوادار فدراسیون می‌تواند بدون خجالت و نگرانی از افکار عمومی، نتیجه این مسابقه را ۳ بر صفر به سود شاگردان یحیی گل محمدی اعلام کند تا پرسپولیس ۳ امتیاز دیگر هم هدیه بگیرد و از سپاهان عقب نیافتد!

طرفداران استقلال با حمله شدید به مهدی تاج در فدراسیون و حمید سجادی در وزارت ورزش معتقد بودند بعد از خروج سلطانی‌فر از این وزارت خانه ظاهراً باز هم دست های حمایتی از تیم پرسپولیس در کار است تا این تیم از کورس قهرمانی عقب نماند.

لازم به ذکر است؛ طرفداران تیم استقلال با توجه به کسب سه پیروزی متوالی ساپینتو و شاگردانش در هفته‌های اخیر، بسیار امیدوار شده‌اند تا تیمشان که حالا با ۳۶ امتیاز پشت سر سپاهان و پرسپولیس قرار دارد در هفته های آینده بتواند دوباره صدر جدول را در اختیار بگیرد.

 

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر