|
کدخبر: 225403

ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان

تیم استقلال تهران امروز در ورزشگاه آزادی میزبان تیم سپاهان اصفهان خواهد بود.

ورزش ترکیب احتمالی استقلال مقابل سپاهان

درچارچوب بازی‌های هفته دهم لیگ برتر فوتبال تیم استقلال تهران از ساعت ۱۶ امروز در ورزشگاه آزادی میزبان تیم سپاهان اصفهان خواهد بود.

آبی پوشان تهرانی در حالی پا به این دیدار می‌گذارند که پس از پنج تساوی متوالی در تقابل با پیکان موفق به کسب پیروزی سه بر صفر شدند و حریف امروزشان هم هفته گذشته برابر صنعت نفت با نتیجه یک بر صفر به برتری دست پیدا کرد.

سپاهان اصفهان در فصل جاری با هدایت محرم نویدکیا طی ۹ دیدار قبلی به ۶ پیروزی، یک تساوی و دو شکست دست پیدا کرده که با کسب ۱۹ امتیاز و ایستادن در رده دوم با تفاضل گل کمتر نسبت به گل گهر سیرجان، یکی از مدعیان قهرمانی در فصل جاری است.

استقلال تهران برای این بازی وریا غفوری و آرش رضاوند را به دلیل آسیب دیدگی در اختیار ندارد و همچنین بابک مرادی و محمد رشید مظاهری هم دو بازیکنی هستند که به با نظر سرمربی در اردوی پیش از این مسابقه حضور نداشتند.

سیدحسین حسینی در مسابقه دربی به ترکیب بازگشت و مقابل پیکان هم دومین ملین شیت متوالی را ثبت کرد؛ او به احتمال فراوان انتخاب اول مجیدی برای بازی با سپاهان درون چارچوب دروازه خواهد بود.

در خط دفاعی برای بازی گذشته عارف آقاسی جانشین محمدحسین مرادمند شده بود که به نظر می‌رسد برای این بازی مرادمند به ترکیب اضافه می‌شود تا در کنار سیاوش یزدانی و محمد دانشگر قرار بگیرد.

در خط میانی به احتمال زیاد زبیرنیک نفس و سبحان خاقانی باعملکرد خوب در بازی گذشته مجددا در کنار مهدی مهدی پور، جعفر سلمانی و امیرحسین حسین زاده قرار خواهد گرفت.

با توجه به تمجید و رضایت فرهاد مجیدی از عملکرد رودی ژستد و کوین یامگا در بازی با پیکان به نظر می‌رسد این دو به احتمال زیاد برای بازی با سپاهان هم دو مهاجم اصلی آبی پوشان باشند.

بدین ترتیب ترکیب احتمالی استقلال برابر سپاهان به شرح زیر است:

سیدحسین حسینی، سیاوش یزدانی، محمدحسین مرادمند، محمد دانشگر، مهدی مهدی پور، جعفر سلمانی، امیرحسین حسین زاده، سبحان خاقانی، زبیر نیک نفس، رودی ژستد و کوین یامگا

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها