|
کدخبر: 205367

هافبک پرسپولیس آماده جدال با الهلال شد + عکس

شاید جدایی نوراللهی یکی از اتفاقات تلخ برای هواداران پرسپولیس در ادامه مسیر آسیایی محسوب شود اما به نظر می‌رسد رضا اسدی رفته رفته در آستانه دستیابی به جایگاه شماره هشت محبوب این تیم باشد.

ورزش هافبک پرسپولیس آماده جدال با الهلال شد + عکس

رضا اسدی که در این فصل با حرف و حدیث فراوان در نهایت قراردادش را با پرسپولیس به امضا رسانده، بعد از نمایش قابل قبول برابر استقلال تاجیکستان که حتی شانس گلزنی بزرگی برابر این حریف داشت، اکنون در آستانه بازی حساس برابر الهلال آمادگی خود را به رخ می‌کشد.

اسدی۱

هافبک تازه ‌وارد پرسپولیس در جدال تدارکاتی امروز تیمش مقابل شهرداری آستارا با دو گل، قدرت تهاجمی‌اش را هم به نمایش گذاشت تا جای خالی احمد نوراللهی رفته رفته کمتر در این تیم احساس شود. نوراللهی طی فصول اخیر با قدرت تهاجمی بالایش و گل‌های حساسی که برای سرخپوشان به ثمر رسانده بود، مهره‌ای قابل اعتنا در جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی محسوب می‌شد و اکنون اسدی با دبل در بازی تدارکاتی هر چند مقابل حریف دسته اولی اما نشان داده که می‌توان به قدرت تمام کنندگی‌اش حساب کرد. هافبک تازه‌وارد پرسپولیس در دوران حضور در تیم‌های تراکتور، سپاهان،نفت تهران و سایپا هم عملکرد موفقی در گلزنی داشته و باید دید برابر الهلال قادر خواهد بود این تیم را در مسیر کسب نتیجه مطلوب یاری کند یا خیر.

منبع: ورزش3

ارسال نظر