|
کدخبر: 166802

سوپراستار این روزهای ورزش؛ بوعذار: به ویدئوها کلی می‌خندم

نام بازیکن نفت مسجد سلیمان به شدت بر سر زبان ها افتاده و بخصوص در این یک هفته به شهرت خاصی دست یافته است.

ورزش سوپراستار این روزهای ورزش؛ بوعذار: به ویدئوها کلی می‌خندم

عباس بوعذار نامی است که در این مدت کوتاه به خاطر کلیپ طنزی که تولید شد به گوش همه آشنا می آید. بازیکن سابق نفت تهران که علی دایی به‌دلیل اعتراضی که به خطای شجاع خلیل زاده  روی او داشت در مصاحبه مطبوعاتی حرفهایی زد که دوباره در توییتر ترند شده و میم سازها با آن کلیپ می‌سازند.

از زبان خودش بشنوید که ماجرای این مصاحبه چیست و مردم چه عکس العملی به این قضیه داشتند:

از بازی سپاهان امتیاز خوبی گرفتید. چقدر به بقا امیدوارید؟

تیم ما خدا را شکر از لحاظ روحی و روانی خوب شده است و بچه‌ها یکدل شدند که تمام بازی‌ها را با قدرت ادامه بدهیم و امیدوارم در کنار این قضیه از تیم همه جوره حمایت شود و در پایان لیگ شاهد یک نتیجه گیری بسیار خوب باشیم.

آیا آمدن محمود فکری به جای داریوش یزدی امتیاز خاصی برای شماست؟

با آمدن آقای فکری انگیزه جدیدی برای تیم ما ایجاد شده و بچه ها با روحیه بسیار بالا مشغول به انجام تمرینات هستند و انشالله که با وجود آقای فکری و تجربه‌ای که دارد بتوانیم در ادامه راه مانند اوایل فصل نتایج خوبی بگیریم چون تیم ما لایق این موضوع است.

چرا در نفت مسجدسلیمان آنقدر که  باید و شاید بازی نکردی ؟

 مربی تشخیص می‌دهد که چه کسی بازی کند یا نکند من هم مربی و کار و تصمیمات احترام می‌گذارم. نه به این کادر بلکه در تمام مدتی که فوتبال بازی می کنم در مورد بازی نکردن یا نکردنم با مربی حرفی نزدم و همیشه تمام تلاش خودم را انجام می‌دهم.

 یک ماه پیش پدرت  را از دست دادی . شرایط روحی ات در حال حاضر چطور است؟

این اتفاق برایم خیلی سخت و سنگین بود. الان هم باورم نمی‌شود که پدرم را از دست دادم. انشالله که روحش شاد باشد و من هم کم کم  به شرایط ایده‌آل برمی‌گردم و به خاطر شادی روح پدر انشاالله بتوانم در فوتبال موفق باشم.

خیلی  خوب کاشته می‌زنی.اما شاید به اندازه کافی در فوتبال ایران دیده نشدی.

از بچگی روی کاشته زدن تمرین  می کردم و در محلات با تمرین کردن زیاد کاشته زدنم‌ خوب شد و  در مورد سایر ویژگی های فوتبالی ام نیز کارشناسان و مربی ها باید نظر دهند اما من فقط روی کارم تمرکز کرده ام.

البته در این یکی دوهفته معروف ترین بازیکن ایران بودی!

در مورد کلیپ علی آقا باید بگویم که ۵ سال پیش در نیمه نهایی جام حذفی با سپاهان بازی داشتیم که اواخر بازی یک درگیری پیش آمد و شجاع خلیل زاده من را با سر زد و بعد بازی گفتند که محمدی نامی را زده و علی دایی  هم فهمید و مصاحبه کرد که در تیم او بازیکنی به اسم محمدی  وجود ندارد.

در اینستاگرام چه عکس العمل هایی در مورد این قضیه گرفتی؟

در اینستاگرام به من پیام های زیادی داده شد که هیچ کدام از آنها را ندیدم اما ویدئوها را می‌بینم و می‌خندم.

 

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها