|
کدخبر: 160771

مهدی طارمی؛ مهاجمی که به قولش عمل نکرد!

یک روزنامه پرتغالی با انتشار آمار گل‌های تیم فوتبال پورتو در این فصل از مهدی طارمی به عنوان یکی از سه ضلع مثلث گلزنی این تیم یاد کرد.

ورزش مهدی طارمی؛ مهاجمی که به قولش عمل نکرد!

روزنامه «A Bola» پرتغال در گزارشی به بررسی آمار گل‌های تیم فوتبال پورتو در این فصل پرداخت. این گزارش تیتر کوچکی از صفحه نخست شماره امروز این روزنامه را هم به خود اختصاص داده است؛ با این عنوان که «سه گانه طارمی، سرجیو و ماره‌گا در ۷۵ درصد از گل‌های این فصل مشارکت داشته است».

مهدی طارمی در این فصل برای پورتو در مجموع ۱۵ گل به ثمر رسانده و ۷ پاس گل داده است. با این حال او در ۶ بازی اخیر پورتو گلزنی نکرده و نتوانسته است این طلسم را بشکند. آخرین گل طارمی به بازی رفت با یوونتوس ایتالیا در لیگ قهرمانان اروپا بر می‌گردد؛ دیداری که طارمی در دقیقه ۲ موفق شد دروازه حریف را باز کند.

این در حالی است که طارمی بعد از بازی برگشت با یوونتوس و قبل از رویارویی با تیم ده‌فریرا در لیگ پرتغال به «سرجیو کونسیسائو» سرمربی پورتو قول گلزنی داده بود.

روزنامه A Bola با اشاره به این موضوع، از مهدی طارمی به عنوان بازیکنی یاد کرد که به قولش عمل نکرده است. پورتو در بازی با ده‌فریرا با دو گل به پیروزی رسید ولی سهم طارمی از این مسابقه یک پاس گل بود.

 

منبع: مهر

ارسال نظر