|
کدخبر: 154630

مهدی طارمی از سری‌آ پیشنهاد دارد

مدیر برنامه مهدی طارمی در آستانه دیدار پورتو با یوونتوس در لیگ قهرمانان اروپا مدعی شد این مهاجم از تیم‌های ایتالیایی پیشنهاد دارد.

ورزش مهدی طارمی از سری‌آ پیشنهاد دارد

تیم فوتبال پورتو پرتغال از ساعت ۲۳: ۳۰ امروز چهارشنبه در دیدار رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا میزبان یوونتوس ایتالیا است. پیش‌بینی‌ها حاکی از این است که مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو در ترکیب اصلی این تیم حضور داشته باشد. طارمی در این فصل با تیم پورتو ۱۴ گل به ثمر رسانده است.

در آستانه این دیدار حساس و مهم، علیرضا نیکومنش مدیر برنامه طارمی اعلام کرد چند تیم از سری آ ایتالیا نسبت به جذب طارمی ابراز علاقه کرده‌اند. این در حالی است که طارمی تا سال ۲۰۲۴ با پورتو قرارداد دارد.

نیکومنش در این خصوص به روزنامه «کالچو مرکاتو» ایتالیا گفت: ما چند تماس از سری آ ایتالیا دریافت کردیم. گرچه مستقیماً از طرف باشگاه‌ها نبوده است.

وی در پاسخ به این سئوال که آیا طارمی دوست دارد در لیگ ایتالیا بازی کند؟ تاکید کرد: لیگ ایتالیا بسیار جذاب است و شامل تیم‌های مهم با تاریخ بزرگ است.

نیکومنش همچنین با اشاره به دیدار پورتو با یوونتوس گفت: طارمی امشب نماد و نماینده بازیکنان ایرانی و آسیایی است.

این روزنامه ایتالیایی درباره مهاجم ایرانی پورتو نوشته است: «طارمی تابستان گذشته و بعد از یک فصل فوق العاده با پیراهن تیم ریوآوه، ۱۸ گل به ثمر رساند و به عنوان بهترین گلزن لیگ پرتغال، به تیم پورتو پیوست. او برای سومین بار این عنوان را کسب کرد و دو عنوان قبلی را در ایران با پرسپولیس به‌دست آورد.»

مدیر برنامه طارمی با اظهار امیدواری نسبت به ادامه روند موفقیت‌های این مهاجم درباره راز موفقیت مهدی گفت: سخت کار کردن راز موفقیت است و اینکه طارمی گلزن متولد شده است.

نیکومنش تاکید کرد: برای پیشرفت طارمی می‌خواهم از کارلوس کارواخال مربی او در تیم ریوآوه، کارلوس کی روش سرمربی سابق تیم ملی ایران و سرجیو کونسیسائو مربی کاریزما که اعتماد کامل به این بازیکن داشتند، تشکر کنم.

مدیر برنامه طارمی در خصوص پیش‌بینی‌اش از بازی پورتو و یوونتوس هم گفت: امید من به کونسیسائو (سرمربی پورتو) و بازیکنان است. شعار من «اعتماد و باور» است.

 

منبع: مهر

ارسال نظر