|
کدخبر: 125778

چشمک پرسپولیس به جایزه ۲۰ میلیاردی آسیا

سرخ‌ها در صورت برتری مقابل پاختاکور میزان پاداش خود از لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ را به رقم ۷۶۰ هزار دلار خواهند رساند.

ورزش چشمک پرسپولیس به جایزه ۲۰ میلیاردی آسیا

تیم فوتبال پرسپولیس تهران عملکرد بسیار خوبی در لیگ قهرمانان آسیا ۲۰۲۰ داشته و توانسته به عنوان تنها نماینده ایران به مرحله یک چهارم نهایی این مسابقات برسد و حالا فرصت صعود به جمع چهار تیم برتر این رقابت‌ها را هم دارد؛ اتفاقی که می‌تواند درآمدی بالغ بر ۲۲ میلیارد تومان را به خزانه این باشگاه واریز کند.

سرخ‌ها تاکنون چهار پیروزی در مقابل التعاون، السد و الشارجه به‌دست آوردند که همین بردها رقم ۲۰۰ هزار دلار را برایشان به همراه داشت. همچنین صعود از مرحله گروهی و یک هشتم نهایی آنها را صاحب ۲۵۰ هزار دلار کرد تا به همراه ۱۰ هزار دلار از تساوی برابر الشارجه، رقم درآمد آنها به ۴۶۰ هزار دلار برسد.

حالا اگر پرسپولیس بتواند پاختاکور را شکست دهد، ۵۰ هزار دلار بابت پیروزی و ۲۵۰ هزار دلار بابت حضور در مرحله نیمه نهایی به‌دست می‌آورد تا مجموع درآمدزایی‌اش ۷۶۰ هزار دلار شود. رقمی که البته در صورت صعود به فینال لیگ قهرمانان آسیا تا ۲.۸ میلیون دلار افزایش خواهد یافت و سرخ‌ها را با وضعیت بسیار خوبی مواجه خواهد کرد.

نکته مهم درباره پاداش آسیایی این است که باتوجه به شرایط بانکی ایران، شاید دریافت آن کار ساده‌ای نباشد اما پرسپولیسی‌ها امیدوارند با پیش روی در لیگ قهرمانان آسیا، این مبلغ را افزایش دهند و بتوانند با آن بدهی برانکو ایوانکوویچ، گابریل کالدرون و دستیاران و همچنین ماریو بودیمیر را بپردازند.

باتوجه به نرخ ۲۹۶۰۰ تومانی دلار در بازار آزاد، اگر پرسپولیس فردا پاختاکور را شکست دهد، میزان درآمدزایی‌اش از لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ حداقل ۲۲ میلیارد تومان خواهد شد.

 

 

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها