|
کدخبر: 122499

قطری ها از دوربین هم کم گذاشتند!

کاهش شدید دوربین های فیلم برداری در حین برگزاری مسابقات به بهانه ی پروتکل های بهداشتی.

ورزش قطری ها از دوربین هم کم گذاشتند!

در شرایطی که لیگ ستارگان قطر با ۲۰ تا ۵۲ دوربین فیلم برداری می‌شود اما بازی های لیگ قهرمانان با ۱۴ دوربین ضبط خواهند شد.

ادامه مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در حالی از امروز در قطر آغاز خواهد شد که پس از مدت ها رقابت های باشگاهی آسیا به صورت متمرکز به انجام خواهند رسید. این بازی ها تحت تاثیر شیوع ویروس کرونا به انجام می‌رسد و به همین خاطر پروتکل های بهداشتی سفت و سختی هم از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا اعمال شده است.

از جمله بندهای این پروتکل کاهش افراد حاضر در استادیوم است که سبب شده تا تعداد فیلم برداران و به تبع آن ها دوربین های تلویزیونی هم کاهش یابند. در شرایطی که بازی های لیگ ستارگان قطر با ۲۰  تا ۵۲ دوربین فیلم برداری می‌شود و امکان افزایش دوربین هم وجود دارد اما بازی های لیگ قهرمانان تنها از ۱۴ جهت ضبط خواهند شد.

در نقشه ای که AFC منتشر کرده، یک دوربین فیلمی در ورودی تونل وجود دارد که بدون فیلم بردار است تا حتی از حضور یک نفر اضافه در تونل تردد تیم‌ها جلوگیری به عمل آید. نکته دیگر اینکه، دو دوربینی که همیشه کنار نیمکت دو تیم و موازی با خط شش قدم محوطه جریمه مستقر می‌شدند، به سمت دیگر زمین رفته‌اند تا احتمال رویارویی نفرات با یکدیگر کمتر شود.

این در حالی است که کیفیت پخش بازی ها نیز مثل مسابقات لیگ ستارگان قطر در سطح بالایی خواهد بود و فوتبال دوستان می‌توانند این بازی ها را باکیفیت مناسب تماشا کنند.

منبع: ورزش3

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها