|
کدخبر: 61307

نخستین نمایشگاه بین‌المللی خدمات و تجهیزات هتل و مهمان‌نوازی برگزار خواهد شد؛‌

سفر تبلیغاتی «هتلیتی‌شو» به کرمانشاه + عکس

مجموعه حرفه‌ای هتل بین‌المللی پارسیان کرمانشاه به عنوان چهارمین مجموعه بزرگ از فعالان صنعت هتلداری در کشور است که به کمپین اتحاد هتل‌ها در نمایشگاه هتلیتی شو پیوسته است.

گسترش‌نیوز - نخستین نمایشگاه بین‌المللی خدمات و تجهیزات هتل و مهمان‌نوازی با عنوان تجاری هتلیتی شو قرار است از ۲۹ مهر تا ۲ آبان ماه ۹۸ در شهرآفتاب تهران برگزار شود و هتل‌های مشهور کشور یک به یک به موج حمایت از این رویداد می‌پیوندند.

در گام اول تا سوم مجموعه‌های هتل پارسیان آزادی، اوین و مجموعه هتل پارسیان انقلاب به موج حمایت از رویداد صنعت هتلداری پیوستند. اکنون نیز خبر رسیده که مجموعه حرفه‌ای هتل بین‌المللی پارسیان کرمانشاه به موج حمایت از رویداد صنعت هتلداری پیوسته و می‌توان تبلیغات ویژه این رویداد را در تمام بخش‌های این مجموعه در قالب بنرهای خوش رنگ مشاهده کرد.

در کمپین ویژه هتلیتی شو قرار است صدای همبستگی و اتحاد فعالان صنعت هتلداری به سراسر جهان مخابره شود. اتحادی که در مهر ماه ۹۸ و همزمان با برپایی رویداد بزرگ هتلداری و مهمان نوازی به اوج خود خواهد رسید.

هتلیتی شو قرار است در حوزه‌های مهمی چون هتلداری، مهمان‌نوازی، تجهیزات هتل و خدمات وابسته میزبان فعالان این عرصه و مخاطبانشان باشد.

به زودی قرار است مجموعه‌های مهم دیگری در تهران و باقی کلان شهرهای کشور به کمپین حمایت از هتلیتی‌شو بپیوندند. این نخستین بار در کشور است که برای برگزاری یک رویداد نمایشگاهی، چنین موج صنعتی عظیمی ایجاد خواهد شد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها