|
کدخبر: 54626

ماجرای کشف کارت‌خوان در روابط عمومی نمایشگاه تهران

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه نشست خبری با اصحاب رسانه پیرامون انتشار برخی اخبار غیررسمی نسبت به کشف دستگاه کارت‌خوان در دفتر مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل این مجموعه واکنش نشان داد.

گسترش‌نیوز - بهمن حسین‌زاده اظهارکرد: خبری که در آن ادعا شده روابط عمومی این مجموعه در خلال برگزاری کنسرت‌های سالن میلاد از فعالان حوزه موسیقی پول‌های نامشروع دریافت کرده واقعیت ندارد و چون هیچوقت از سوی رسانه‌ها به صورت رسمی مطرح نشد، به آن پاسخ ندادیم.

وی ادامه داد: در موضوع برگزاری کنسرت‌ها ناظرانی از سازمان بازرسی کل کشور و دیوان محاسبات به صورت مستمر فعالیت ما را رصد می‌کنند و با تدابیر شدید نظارتی مراقب تخلفات احتمالی هستند. بنابراین به هیچ عنوان امکان وقوع چنین اتفاقاتی وجود ندارد.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در پایان تصریح کرد: قطعا روابط عمومی نمایشگاه در زمینه برگزاری کنسرت‌ها سهل‌انگاری‌هایی داشته و باید بهتر مدیریت می‌شد. اما نه به این معنا که تخلف مالی صورت گرفته باشد. در هر صورت موضوع برگزاری کنسرت‌ها را به دلیل همین عدم مدیریت صحیحی که وجود داشت از واحد روابط عمومی جدا کردیم و به یک کمیته مستقل سپردیم تا کنترل و مدیریت بهتری روی آنها وجود داشته باشد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها