|
کدخبر: 33387

سامانه ويژه غرفه سازان را بهتر بشناسیم

شب گذشته در حاشیه مراسم روز جهانی صنعت نمایشگاهی، سامانه آنلاین دریافت مجوز غرفه سازی به‌صورت رسمی فعالیت خودش را آغاز کرد.

گسترش نیوز: نمایشگاه بین المللی تهران، سه‌شنبه ۲۱ خرداد ماه میزبان تمام اهالی صنعت نمایشگاهی بود.

این سامانه را که با حضور سید مصطفی هاشمی‌طبا از پیشکسوتان صنعت نمایشگاهی، محمدرضا مودودی معاون سازمان توسعه تجارت و حسین اسفهبدی مدیرعامل نمایشگاه بین المللی جمهوری اسلامی ایران رونمایی شد، میتوان یکی از اولین نقاط پیوند میان بخش خصوصی و دولتی در عرصه صنعت نمایشگاهی نامید.

مدپیرعامل نمایشگاه بین المللی تهران در گفتگو با گسترش نیوز ضمن ابراز خرسندی از راه اندازی این سامانه گفت: غرفه سازان به‌عنوان یکی از پایه‌های اصلی صنعت نمایشگاهی در کشور شناخته می‌شوند و شرکت‌های فعال در این زمینه به‌صورت متمرکز و حرفه‌ای مسئولیت ساخت غرفه‌های نمایشگاهی را در کل کشور بر عهده‌دارند. این افراد البته برای انجام فعالیت خودشان در بازه‌های زمانی مختلف نیاز به اخذ مجوزهایی دارند که باید آن را از واحد فنی و مهندسی نمایشگاه بین‌المللی تهران دریافت کنند.

حسین اسفهبدی تصریح کرد: سامانه اخذ مجوز ساخت غرفه درواقع قرار است زمان و هزینه مربوط به فعالیت‌های غرفه را تا حد چشمگیری کاهش بدهد. یعنی غرفه سازان ازاین‌پس به‌جای مراجعه حضوری به واحد فنی و مهندسی می‌توانند از طریق تلفن همراه و دیگر وسایل ارتباطی خودشان با همکاران ما در این واحد در تماس باشند و وضعیت طرح غرفه خودشان را پیگیری کنند.

وی همچنین اظهار داشت: در این رابطه همه موارد مربوط به تائید ساخت یک غرفه نمایشگاهی به‌صورت مجازی پیگیری شده و مجوز نیز از طریق همین سامانه به همکاران غرفه ساز اعطا می‌شود. باید از زحمات انجمن محترم غرفه سازان تهران در راه‌اندازی این سامانه تشکر و قدردانی کنم. امیدوار هستم که در آینده دیگر بخش‌های صنعت نمایشگاهی نیز به چنین فناوری‌های مفیدی مجهز شوند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها