|
کدخبر: 308813

قیمت اقامتگاه کوهستانی در شمشک+جدول

یکی از بهترین مناطقی که در اطراف تهران هست و به لطف ارتفاع بالایی که از سطح دریا دارد، هوایش بسیار خنک و دلنشین بوده و اطرافش هم کلی کوه و مناطق کوهستانی بکر هست، شمشک است.

نبض بازار قیمت اقامتگاه کوهستانی در شمشک+جدول

اوقات فراغت و تعطیلات، زمان محدودی هستند تا از روزمرگی دور باشیم بخصوص اگر آخر هفته باشد و ۲ یا ۳ روز زمان داشته باشیم و ارزشش را ندارد بخش زیادی از مدت زمانمان را در جاده و ترافیک‌های جاده‌ای بخصوص مسیر‌های شمالی کشور سپری کنیم پس، اطراف تهران بهترین مقصد برای پایتخت نشین‌ها محسوب می‌شود. یکی از بهترین مناطقی که در اطراف تهران هست و به لطف ارتفاع بالایی که از سطح دریا دارد، هوایش بسیار خنک و دلنشین بوده و اطرافش هم کلی کوه و مناطق کوهستانی بکر هست، شمشک است. شمشک در طی سال‌های اخیر به عنوان یکی از لوکس‌ترین و گران‌ترین مناطق در اطراف تهران شناخته شده و خرید یک ویلا در این منطقه برای بسیاری از مردم به یک رویا تبدیل شده، اما همچنان می‌توان در بسیاری از باغ‌ها و ویلا‌های این منطقه اقامتی چند روزه داشت و زندگی لاکچری در شمشک را تجربه کرد.

در ادامه قیمت یک شب اجاره در یکی از کلبه های ارتفاعات شمشک را گرد اوری کرده ایم تا اگر قصد اقامت اخر هفته را داشته باشید از هزینه های خود اگاه باشید.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها