|
کدخبر: 101786

اختصاصی گسترش‌نیوز:

فولاد سنگان در راه مقابله با کرونا

پس از اعلام شیوع ویروس کرونا کمیته تخصصی مربوطه، در فولاد سنگان تشکیل و به طور مداوم بسته‌های بهداشتی شامل مواد ضدعفونی‌کننده، اسپری، دستکش و ماسک میان کارکنان توزیع شد.

معدن فولاد سنگان در راه مقابله با کرونا

با شیوع ویروس کرونا شرکت‌های صنعتی و معدنی در کنار دیگر بخش‌ها به مقابله با آن پرداختند. در این میان شرکت فولاد سنگان نیز فعالیت‌هایی را انجام داده است که در ادامه خواهید خواند:

مدیرعامل فولاد سنگان با تاکید بر اینکه این شرکت در راستای تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی خود و همراهی با جامعه، همراه مردم منطقه بوده است گفت: در این راستا از آغاز شیوع ویروس کرونا، با تشکیل کمیته پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا، اقدامات موثر و پیشگیرانه‌ای انجام شده است.

امرایی-سنگان

دکتر علی امرائی به ارائه گزارشی از اقدامات شرکت در بخش ایمنی و سلامت کارکنان به‌عنوان حراست از منابع انسانی و سرمایه‌های اجتماعی پرداخت و گفت: پس از اعلام شیوع ویروس کرونا و تشکیل کمیته تخصصی مربوطه، در این شرکت به طور مداوم بسته‌های بهداشتی شامل مواد ضدعفونی‌کننده، اسپری، دستکش و ماسک میان کارکنان توزیع شد. ازآنجاکه چند هزار نیرو در قالب چندین شرکت در این منطقه حضور دارند این شرکت با فعال کردن ایستگاه پایش سلامت (تب‌سنجی) در مبادی اصلی و ورودی به معادن سنگان، نقش ارزنده‌ای در جلوگیری از شیوع این ویروس در منطقه شرق کشور داشت و بار دیگر نشان داد این شرکت در کنار مردم و برای جامعه از هیچ کوششی فروگذار نخواهد کرد.

وی در ادامه به نقش پررنگ فولاد سنگان در کمک به بیماران مبتلا در استان و منطقه اشاره کرد و تصریح کرد: این شرکت در راستای تعهد به مسئولیت‌های اجتماعی خود با اهدای یک دستگاه اکسیژن‌ساز به یکی از بیمارستان‌های استان خراسان رضوی و همچنین اهدای تجهیزات تشخیصی از قبیل دستگاه خوانشگر میکروپلیت (آلایزا ریدر)، تب‌سنج‌های لیزری و... به بیمارستان ۲۲ بهمن شهرستان خواف و دیگر مراکز بهداشتی و درمانی، در این روزهای پراضطراب در کنار مردم بوده است.

 مدیرعامل فولاد سنگان از تب سنجی اولیۀ کارکنان هنگام ورود و خروج به شرکت، تغییر سیستم ثبت ورود و خروج نیروی انسانی از کارت‌زنی به سیستم تشخیص چهره و ضدعفونی کردن روزانه و مستمر محیط‌های عمومی به‌منظور حفظ سلامت کارکنان شرکت فولاد سنگان خبر داد و گفت: ایجاد کلینیک خانواده و کشیک سلامت جهت پایش سلامت نیروی انسانی و خانواده‌های آنها و همچنین ارائۀ خدمات پزشکی رایگان در مرکز شهرستان بخش دیگری از این فعالیتها بوده است.

امرائی با اشاره به نقش و اهمیت اطلاع‌رسانی در پیشگیری از شیوع بیشتر این ویروس خاطرنشان کرد: در این زمینه نیز با آموزش و تهیه و نصب پوسترها و بنرهای آموزشی، تهیۀ کلیپ، ارسال محتوای آموزشی برای همکاران و ارسال پیامک در شبکه‌های اجتماعی تلاش کردیم سطح آگاهی عزیزان و همکاران خود را ارتقا دهیم.

وی اظهار امیدواری کرد با رعایت دستورالعمل‌های پیشگیرانه و همکاری همۀ آحاد جامعه در روزهای آتی شاهد شکست کامل این ویروس باشیم.

 

نویسنده: اختصاصی گسترش‌نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها