|
کدخبر: 309734

روزهای عجیب ستاره جدید پرسپولیس

نبیل باهویی در روزهای خاص پرسپولیس با مدافع عنوان قهرمانی ایران قرارداد بسته است.

فوتبال روزهای عجیب ستاره جدید پرسپولیس

ورود نبیل باهویی به ایران با اتفاقات عجیب زیادی برای این بازیکن همراه بود. در شرایطی که حول پرسپولیس اسامی مهاجم‌های مطرحی وجود داشت در نهایت نبیل باهویی با آماری نه چندان چشمگیر با پرسپولیس قرارداد بست.

او چند روز قبل از بازی النصر به تهران رسید اما در بدو ورود سرماخوردگی شدیدی گریبانگیرش شد و یک هفته در قرنطینه بود. او سپس به تمرینات اضافه شد و با تیم به قطر رفت اما شرایطش اصلا طوری نبود که یحیی در لیگ قهرمانان از او استفاده کند‌.

باهویی که از لیست بازی گل‌گهر نیز خط خورده بود و یحیی در توضیح شرایط وی گفته بود باید خیلی بیشتر از این‌ها آماده بشود. با این حال شرایط برای این مهاجم سوئدی در یک ماهه اول حضورش در ایران بسیار پیچیده شده است‌.

نبیل-باهویی

سرمربی مدافع عنوان قهرمانی در هفته اخیر در تمرینات حضور نداشته و تمرین تیم نیز دو روز به دلیل اعتراض بازیکنان برگزار نشد. باید دید در شرایطی که یکی از موضوعات اصلی اعتراض سرخ‌ها بحث‌های مالی است، قرارداد دلاری نبیل باهویی نیز در هفته‌های پیش رو باعث دردسر بیشتر مدیران باشگاه خواهد شد یا خیر.

باهویی در تمرین شنبه سرخ‌ها در جلسه بازیکنان با یحیی و همچنین تمرین حضور داشت و باید دید بعد از فیفادی بالاخره از او رونمایی خواهد شد یا خیر.

منبع: ورزش سه

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها