|
کدخبر: 307156

قمار خطرناک ستاره پرسپولیس!

علیرضا بیرانوند در شرایطی به تمرین روز گذشته پرسپولیس رسید که حضورش در دیدار با النصر در شرایط ریسکی به نظر می‌رسد.

فوتبال قمار خطرناک ستاره پرسپولیس!

علیرضا بیرانوند دروازه‌بان اصلی پرسپولیس در دیدار تیم ملی مقابل بلغارستان از ناحیه کشاله دچار آسیب دیدگی شد تا مدتی از تمرینات و میادین دور باشد اما با توجه به دیدار حساس با النصر برنامه فشرده فیزیوتراپی را در دستور کارش قرار داد. دروازه‌بان باغیرت لرستانی پرسپولیس پیش از این نیز سابقه تلاش برای رسیدن به مسابقات پس از مصدومیت را در دیدارهای جام جهانی در کارنامه دارد ولی این بار ممکن اس بازگشت زودهنگامش با ریسک بیشتری همراه باشد.

افراد نزدیک به تیم پرسپولیس در این باره هشدار داده اند در صورت تحت فشار قرار گرفتن عضلات بیرانوند برای بازی امشب و تشدید دوباره مصدومیت علاوه بر خروج او از بازی ممکن است دوران نقاهت پس از آسب دیدگی اش را به دو ماه افزایش بدهد و در این صورت تا بازی برگشت روبروی همین النصر باز هم قادر به همراهی پرسپولیس نخواهد بود که در این صورت دربی رفت را نیز از دست خواهد داد.

با توجه به دستورالعمل سازمان لیگ برای بازی برگزاری دیدار رفت دربی تا پایان مهر یا اوایل آبان اگر بیرانوند در بازی با النصر مصدوم شود مصاف با استقلال را هم از دست خواهد داد. ضمن اینکه ممکن است ورود نابهنگام دروازه‌بان ذخیره پرسپولیس در اواسط بازی با النصر نیز شرایط روحی روانی مطلوبی را برای ذخیره بیرانوند ایجاد نکند. هرچند که گفته می‌شود دروازه‌بان پرسپولیس بدون مشکل در بازی امشب روبروی النصر به میدان خواهد رفت.

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها