|
کدخبر: 306630

آمار وحشتناک بمب پرسپولیس

خرید جدید پرسپولیس سوژه روز هواداران پرتعداد این باشگاه است

فوتبال آمار وحشتناک بمب پرسپولیس

 

در روزهای شلوغ فوتبال ایران در عرصه ملی، هیچ خبری برای طرفداران پرسپولیس مهمتر از خرید مهاجم خارجی نبود!

در مورد نبیل باهویی، پیشینه اش، کارنامه‌اش و خلاصه همه حواشی بسیار خوانده و شنیده‌اید. در مورد کیفیتش هم که گذشت زمان و حضور در زمین گواهی خواهد داد و واکنش‌های پرسپولیسی‌ها را هم که می‌دانید! اما شاید یک نکته مغفول مانده، یک آمار گویا که شاید کمتر کسی به آن دقت کرد؛ این خرید جدید در دو تیم آخرش به طور متوسط در هر سه بازی یک گل زده...

او در تیم قبلی - قبل از پرسپولیس که عمداً کاری به اسامی تیم‌ها نداریم تا بحث مقایسه قدرت لیگ‌ها و حریفان پیش نیاید - در ۱۸۰ مسابقه ۶۶ گل زده و ۲۹ گل ساخته و پیش از آن هم در تیمی که بوده که طی ۵۹ بازی ۱۸ گل به ثمر رسانده و ۷ گل ساخته است؛ یعنی در کمی بیش از یک سوم بازی‌ها پایش به گلزنی باز می‌شود.

سوال اول که قطعاً این است؛ آیا او در پرسپولیس هم همین آمار را خواهد داشت؟ بهتر می‌شود یا بدتر؟ اما این سوال را گذشت زمان جواب می‌دهد! سوال دوم که می‌توان همین حالا بابتش پاسخ خواست این است که آیا پرسپولیس می‌تواند به مهاجم خارجی خود چنین فرصتی بدهد؟ هر سه بازی یک گل؟

تیم‌های پرطرفدار از طرف هوادارانشان تحت فشارند تا در هر بازی گل بزنند و پیروز شوند. وقتی مهاجم خارجی می‌خرند، این وظیفه به دوش او می‌افتد! کاری که لوکادیا فصل قبل به خوبی از عهده انجام آن برآمد اما او یک استثنا بود و دیدیم این فشار با بقیه چه می کند! آیا مهاجم جدید هم می‌تواند؟

منبع: خبر ورزشی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها