|
کدخبر: 290166

شایعه جدید در پرسپولیس / بازگشت آقای گل صحت دارد؟

طی روزهای اخیر شایعه‌ای جدید درباره مهاجم هلندی سابق و آقای گل این تیم مبنی بر بازگشت وی شکل گرفته است.

یورگن لوکادیا در ابتدای فصل به عنوان خریدی جذاب و ویژه پا به پرسپولیس گذاشت و علیرغم شرایط بدنی ناآماده، به واسطه توانایی فنی بالایی که داشت خیلی زود توانست خود را در این تیم اثبات کرده و به گلزن اول تیم یحیی گل‌محمدی و حتی لیگ تبدیل شود.

ماجرا اما به شکلی در ادامه پیش رفت که یورگن لوکادیا به واسطه شرایط مقطعی تصمیمی جنجال گرفت و در آستانه دربی با ترک اردوی این تیم راهی کشورش شد. او که با پافشاری عجیب خود و حضور در فرودگاه توانسته بود پاسپورت خود را نیز از مدیران تیم دریافت کند، بعد از حضور در کشورش پرونده‌ای علیه سرخ‌ها نیز در فیفا تشکیل داد و ضمن فسخ قرارداد یکطرفه خواهان مطالبات خود نیز شده بود. موضوعی که با واکنش پرسپولیس و ادله آنها نیز همراه شد.

لوکادیا اما بازار زمستانی عجیبی را پشت سر گذاشت و در شرایطی که در اتفاقی عجیب حتی نامش در لیست گزینه‌های خرید بارسلونا نیز قرار گرفته بود، در نهایت بدون تیم کار را دنبال کرد. مساله‌ای که گفته می‌شود پای پرسپولیس نیز در آن در میان است و او بابت فسخ یکطرفه‌اش و موضوع عدم ارائه مستندات کافی، نگران محرومیت‌ و جریمه‌های احتمالی در این خصوص است و بابت آن ترجیح داده پای میز مذاکره با تیمی حاضر نشود.

در نهایت اما طی روزهای اخیر شایعه‌ای جدید درباره یورگن لوکادیا و پرسپولیس شکل گرفته است؛ بازگشت مهاجم هلندی به پرسپولیس.

موضوعی که البته بیشتر در فضای مجازی و هواداری بوده و سندی برای آن وجود ندارد. علاقه هواداران پرسپولیس همچنان به این مهاجم در صورتی که او در بدترین شرایط ممکن و ۴۸ ساعت پیش از دربی اقدام به خروج از اردو کرده بود، هنوز باعث نشده بین هواداران این تیم با نفرت همراه باشد. هواداران پرسپولیس قطعا همچنان بابت در اختیار گرفتن یکی از تاپ‌ترین مهاجمان و البته بازیکن خارجی تاریخ این باشگاه با شوقی بزرگ مواجه هستند که مانع از این می‌شود بابت رفتار غیرحرفه‌ای او، موضع سختی برابر وی داشته باشند. حضور یورگن لوکادیا در تاپ‌ترین تیم‌ها و کیفیت بالای این مهاجم باعث شده تا حتی شایعه مربوط به بازگشت وی به پرسپولیس بار دیگر با بالاترین علاقه بین هواداران این تیم دنبال شود.

با این حال پیگیری‌ها نشان می‌دهد که این باشگاه (پرسپولیس) و حتی شخص یحیی گل‌محمدی به عنوان سرمربی سرخپوشان تا این لحظه هیچ درخواست و تماسی برای بازگشت و مذاکره با یورگن لوکادیا نداشته‌اند. گل‌محمدی حتی آن زمان که لوکادیا اقدام به ترک اردوی این تیم کرده بود، با گلایه شخصی و حتی تیمی به این موضوع پرداخته بود و مدعی شده بود که اقدام غیرحرفه‌ای لوکادیا به شکلی بوده که حتی تصور این موضوع که مورد پذیرش هم‌تیمی‌هایش بعد از بازگشت قرار گیرد را نیز ندارد.

موضوع دیگری که بازگشت لوکادیا در این مقطع را به اردوی پرسپولیس کاملا منتفی می‌کند مربوط به لیست این تیم است؛ پرسپولیس بعد از جدایی لوکادیا اقدام به جذب لئاندرو پریرا کرد و لیست خود را در جذب بازیکن خارجی بست. لوکادیا هرچند با فسخ از سوی پرسپولیس به واسطه پرونده حقوقی‌اش در فیفا مواجه نشده، اما نام او از لیست نیم فصل دوم این باشگاه در سازمان لیگ خارج شده تا جا برای دیگر بازیکن باز شود.

با این شرایط و در فاصله کوتاه باقیمانده تا پایان فصل و دیدارهای پرسپولیس باید گفت برخلاف شایعات بازگشت لوکادیا در این فصل به این تیم کاملا «منتفی و غیرممکن» است و باید دید چه شرایطی در بازار تابستانی فصل آتی شکل خواهد گرفت. در آن مقطع نیز تمایل دو طرف برای همکاری مجدد چه از سوی باشگاه و سرمربی و بازیکن و همچنین نتیجه پرونده شکایت آنها به میان خواهد آمد. پس در شرایط کنونی که چنین شایعاتی شکل گرفته و منبع کاملا غیرموثق دارد، بیشتر به یک بازی فضای مجازی شباهت دارد که نتیجه‌ای برای پرسپولیس در پی نخواهد داشت.

ارسال نظر