|
کدخبر: 286844

ستاره تیم پایتخت ۸ هفته خانه‌نشین شد

هوگو لوریس، گلر فرانسوی تاتنهام، به دلیل مصدومیت ۶ تا هشت هفته دور از میادین خواهد ماند.

فوتبال ستاره تیم پایتخت ۸ هفته خانه‌نشین شد

پیروزی ۱-۰ یکشنبه شب تاتنهام برابر سیتی یک مصدوم مهم را برای تاتنهامی ها به همراه داشت و امروز اعلام شد که هوگو لوریس نمی تواند ۶ تا هشت هفته تیمش را همراهی کند. او از ناحیه زانو مصدوم شده و تاتنهام خوشبین است بدون نیاز به جراحی و با فیزیوتراپی بتواند ریکاوری کند. تحت هر شرایطی او حداقل ۶ هفته نمی تواند درون دروازه قرار بگیرد. غیبت لوریس باعث می‌شود که فریزر فورستر که در تابستان از ساوتهمپتون به تاتنهام پیوست، جانشین او درون دروازه شود.

فورستر از زمان انتقالش به این باشگاه، چهار بازی برای تاتنهام انجام داده است؛ یک بازی در جام اتحادیه، دو بازی در جام حذفی و یک بازی برابر برنتفورد در لیگ برتر که ۲-۲ مساوی شد. در آن مقطع لوریس به دلیل حضور در جام جهانی در دوران استراحت بود و به تمرینات برنگشته بود.

لوریس اخیراً پس از چند اشتباه فاحش در شکست مقابل استون ویلا و آرسنال در راس خبرها قرار گرفته بود. لوریس اکنون در هر دو بازی مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا مقابل میلان حضور نخواهد داشت. لوریس همچنین در دیدارهای لیگ برتر مقابل لسترسیتی، وستهم، چلسی، وولوز و ناتینگهام فارست و همچنین در بازی دور پنجم جام حذفی غایب خواهد بود. اگر دوری او هشت هفته ای باشد، لوریس اوایل آوریل و برابر اورتون به میادین باز خواهد گشت.

منبع: ورزش3

ارسال نظر