|
کدخبر: 134759

توقف پرسپولیس در دیداری تدارکاتی

تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز در دیداری دوستانه مقابل تیم دسته اولی بادران به تساوی رضایت داد.

تیم فوتبال پرسپولیس امروز در دیداری تدارکاتی و از ساعت ۱۵:۳۵ دقیقه به مصاف بادران رفت که در نهایت نتیجه این مسابقه با تساوی ۲ بر ۲ تمام شد.

مهدی عبدی و مدافع حریف برای سرخ پوشان و مصطفی آقاجانی و میثم مرادی برای بادران در این گلزنی کردند.

بوژیدار رادوشویچ، سعید حسین‌پور، سید جلال حسینی، احسان حسینی، سعید آقایی، علی شجاعی، میلاد سرلک، محمد شریفی، امید عالیشاه، آرمان رمضانی و مهدی عبدی وارد زمین کرد.

*پیش از آغاز بازی فرهاد کاظمی سرمربی تیم بادران با یحیی گل‌محمدی و افشین پیروانی، سرمربی و مدیر تیم پرسپولیس خوش و بش گرمی با یکدیگر داشتند. همچنین کلیه بازیکنان تیم بادران به سمت نیمکت پرسپولیس آمده و با سرمربی سرخپوشان خوش و بش کردند.

*محمد انصاری بعد از عمل جراحی امروز برای نخستین بار در محل تمرین حضور پیدا کرد و همراه با روستایی دقایقی دور زمین نرم دوی کرد.

*سید جلال حسینی و مهدی عبدی هم قبل از شروع این دیدار با سرمربی بادران خوش و بش کردند.

*با وجود حضور سید جلال حسینی در ترکیب اصلی پرسپولیس، امید عالیشاه به عنوان کاپیتان این تیم در مراسم قبل از بازی حاضر شد.

* نفرات ملی پوش پرسپولیس و همچنین بشار رسن که در اردوی تیم ملی عراق حضور دارد، در این مسابقه شرکت نکردند.

*در دقیقه ۲ بازی بازیکن تیم بادران با خطا، پرسپولیس را صاحب یک ضربه پنالتی کرد اما ضربه امید عالیشاه از روی نقطه پنالتی با فاصله کمی از کنار دروازه تیم بادران به اوت رفت.

* در ابتدای نیمه دوم کمال کامیابی نیا، حامد لک و احسان پهلوان به جای آرمان رمضانی، رادوشوویچ و محمد شریفی وارد زمین شدند.

*شاگردان یحیی گل محمدی در حالی برتری در این مصاف دوستانه را از دست دادند که با دو گل از حریف خود پیش افتاده بودند.

 

منبع: مشرق

ارسال نظر