|
کدخبر: 298343

حقوق جدید کارمندان تسلا چقدر است؟

شرکت خودرو‌های الکتریکی؛ تسلا علیرغم اخراج تعدادی از کارگران در اوایل سال جاری، همچنان به استخدام کارمندان بیشتر در سال جاری ادامه داد.

فناوری حقوق جدید کارمندان تسلا چقدر است؟

این در حالی است که ایلان ماسک، بنیانگذار آن، مایل به ایجاد تغییر در روند انتخاب خدمه است.

بر اساس گزارش وب سایت The Street، تعداد کارمندان تسلا در اواخر سال ۲۰۲۲ به حدود ۱۳۰ هزار نفر رسید، یعنی سال گذشته ۳۰ هزار نفر را استخدام کرده است.

در حال حاضر اطلاعاتی در مورد تعداد افرادی که در دنیای کنونی شاغل بوده اند در دسترس نیست، اما آنچه که مشخص است این است که تسلا همچنان به کار خود ادامه می‌دهد.

داده‌های وزارت کار ایالات متحده جزئیاتی از دستمزد‌های دریافتی کارمندان این شرکت پیشرو در تولید خودرو‌های الکتریکی را نشان می‌دهد.

این اطلاعات از ۱۸۴ پرونده شغلی که تسلا در سه ماهه اول سال جاری در وزارت کار ثبت کرده بود، در مورد افرادی که در خارج از ایالات متحده مشغول به کار بودند، استخراج شد.

۱۸۴ کارمند خارجی ویزای H۱B آمریکا را دریافت کردند که به کارمندان غیر آمریکایی و ویزای "E۳" اعطا شده به کارگران استرالیایی اعطا می‌شود.

این ارقام نشان می‌دهد که حقوق کارمندی که از خارج از کشور به تسلا می‌آید کمتر از ۸۰۰۰۰ دلار در سال نیست، در حالی که حداکثر آن به ۲۳۵۰۰۰ دلار در سال می‌رسد.

متوسط حقوق در تسلا برای کارمندان جدید تقریباً ۱۴۵۰۰۰ دلار در سال و متوسط حقوق برای همه دستمزد‌ها ۱۴۹۰۰۰ دلار در سال است.

 

منبع: ایبنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها