|
کدخبر: 271203

۴ دلیل که ایفون ۱۳ را یک انتخاب همه فن حریف می کند

فناوری ۴ دلیل که ایفون ۱۳ را یک انتخاب همه فن حریف می کند

اپل همه ساله با تازه‌ای سازی گوشی‌های هوشمند آیفون خود، تعریف جدیدی از تکنولوژی گوشی‌های هوشمند را به علاقه‌مندان معرفی کرده و باعث می‌شود که طرفداران هنوز هم علیرغم تغییرات کمی که هر ساله رخ می‌دهد، دلیل بیشتری برای خرید گوشی جدید داشته باشند. آیفون 13 پرو مکس به‌عنوان بهترین گوشی اپل در موقعیت کنونی، در همین جایگاه ارزشمند قرار گرفته و با خرید آیفون 13 در مدل‌های مختلف هم چنین حسی را خواهید داشت. ۱۴ سپتامبر ۲۰۲۱ تاریخ دقیق معرفی سری آیفون ۱۳ بود که اپل بار دیگر ثابت کرد که طرفداران باز هم می‌توانند به آیفون اعتماد کرده و بهترین گوشی هوشمند جهان را خریداری کنند.

مدل‌های آیفون ۱۳ پرو و آیفون 13 پرو مکس برای علاقه‌مندان ویژگی‌های بیشتر تدارک دیده شده و در کنارش مدل‌های استاندارد و ارزان‌تر آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی را هم داشتیم. با این ۴ مدل، کاربران هم فرصت بیشتری به دست آوردند تا گوشی‌های محبوب آیفون را بر حسب سلیقه و نیازشان خریداری کنند. همه ویژگی‌های آیفون ۱۳ عالی هستند و قابلیت‌های سال گذشته را بهبود می‌بخشند. یک سری قابلیت‌های جدید هم داریم که در نوع خودشان جالب بوده و تا کنون در این سری ندیده بودیم. ما در ادامه به چهار مورد از ویژگی‌هایی می‌پردازیم که در خرید آیفون 13 می‌توانند اطمینان خاطر بیشتری به شما بدهند.

خرید آیفون 13 مجهز به تراشه A15 Bionic

تراشه A15 سریع‌ترین تراشه موجود در گوشی‌های هوشمند است و حتی پرچم‌دارهای اندرویدی که از تراشه اسنپ دراگون استفاده می‌کنند هم نمی‌توانند به حد و اندازه قدرت آن برسند. در واقع، این تراشه ۵۰ درصد سریع‌تر از سایر تراشه‌های گوشی‌های هوشمند موجود در بازار است. این به شما اجازه می‌دهد که با خرید آیفون 13 در هر مدل بتوانید عملکردی سریع‌تر و بازده انرژی بهتری را دریافت کنید که همیشه مفید هستند. این تراشه در همه مدل‌ها موجود بوده و بنابراین، مهم نیست که به سراغ کدام یک از این مدل‌ها بروید.

تراشه جدید این امکان را برای گوشی فراهم می‌کند که مصرف انرژی تمام قطعات مخصوصا صفحه نمایش تازه‌سازی شده کاهش پیدا کرده و باتری هم در وضعیت بهتری قرار گیرد. این روند همراه با بزرگ‌تر شدن ابعاد باتری سبب شده است که ۱.۵ الی ۲.۵ ساعت به ماندگاری باتری گوشی‌های آیفون ۱۳ اضافه شود. تراشه جدید در زمینه گرافیکی هم عملکردی شاهکار داشته است. با آیفون 13 پرو مکس می‌توانید به پردازنده گرافیکی ۵ هسته‌ای دسترسی داشته باشید که اجرای بازی‌ها در کنار ادیت و تبدیل فیلم را بسیار راحت‌تر از قبل در اختیار شما می‌گذارد. تراشه جدید موجب اضافه شدن حالت‌های عکس برداری جدید هم از نظر نرم افزاری به دوربین شده است.

سیستم‌عامل پیشرفته iOS 15 با آیفون 13 پرو مکس

با خرید آیفون جدید، نه‌تنها سیستم عامل iOS 15 با تمامی امکاناتش در اختیار شما خواهد بود، بلکه به زودی می‌توانید دسترسی به iOS 16 را هم دریافت کنید که کلی ویژگی جدید قرار است به آن اضافه شود. iOS 15 ویژگی‌های جدید و فوق‌العاده قدرتمندی را معرفی می‌کند که تجربه آیفون ۱۳ شما را حتی بهتر از قبل خواهد کرد. حالت فوکوس قابل تنظیم به برنامه‌ها و افراد خاص اجازه می‌دهد که در زمان‌ها یا مکان‌های خاص هشدارهای لازم را به شما ارسال کنند. این فوکوس‌ها قابل تنظیم بوده و جلوتر از اعلان نه‌چندان مهم دیگر به شما نمایش داده می‌شود.

دوربین بهبودیافته

دوربین‌ها ارتقای جالبی دریافت کرده‌اند و هر کدام از طرفداران به واسطه آن خوشحال خواهند شد. لنز تله جدید 3X در آیفون ۱۳ پرو زوم دیجیتال تا ۱۵ برابر و زوم اپتیکال تا ۳ برابر را روی فیلم‌ها ارائه می‌کند که نسبت به مدل قبلی بهبود یافته است. دوربین‌های بهتر تفاوت‌ها را رقم زده‌اند و حتی اگر بهبودها تدریجی باشند، از بودن آن‌ها احساس لذت خواهید داشت. قابلیت جدید دوربین در بخش فیلم‌برداری خلاصه شده است و می‌توانید به فیلم‌برداری سینماتیک دسترسی داشته باشید. فوکوس در این حالت متغیر بوده و در حین یا بعد از فیلم‌برداری می‌تونید آن را تنظیم کنید.

صفحه نمایش پروموشن با آیفون 13 پرو مکس

فناوری نرخ تازه‌سازی صفحه نمایش ۱۲۰ هرتزی جدید در سال ۲۰۱۷ در آیپد پرو اپل به‌طور مشهودی مورد استفاده قرار گرفت. اما تاکنون به دستگاه‌های دیگر راه پیدا نکرده است. این ویژگی جدید تعداد فریم‌ها در ثانیه را از ۶۰ به ۱۲۰ رسانده و دو برابر شده است. این اتفاقاتی بود که کاربران آیفون انتظار داشتند که مانند گوشی‌های اندروید دریافت شود. انیمیشن‌ها بسیار روان‌تر شده و یک تجربه ویدیویی خیره کننده هم می‌توانید دریافت کنید. این قابلیت تنها برای گوشی‌های آیفون 13 پرو مکس و آیفون ۱۳ پرو فراهم شده است و نسخه‌های استاندارد فاقد آن هستند.

خرید اپل واچ به‌عنوان مکمل گوشی آیفون

اپل واچ به‌عنوان بهترین ساعت هوشمند جهان، بهترین سازگاری را با گوشی‌های آیفون ۱۳ دارد. این ساعت هوشمند کمک می‌کند که به ردیابی حرکات ورزشی پرداخت و میزان سلامت بدن خود را هم چک کنید. ورزشکاران و افرادی که در فضای سالنی یا آزاد اقدام به ورزش می‌کنند، بیشترین بهره را از این ساعت‌های هوشمند خواهند برد. اپل واچ با همگام سازی از طریق آیفون، امکان ذخیره و تحلیل داده‌ها را از طریق برنامه اختصاصی آیفون فراهم کرده است و در کنار همدیگر بهترین امکانات را برای شما خواهند داشت. بنابراین، کاملا می‌توانید از خدمات آن بهره مند شوند.

خرید آیفون 13 از بازرگانی سیب به‌صورت قسطی

علاقه‌مندان برای خرید آیفون 13 در مدل‌ها و طیف‌های رنگی مختلف، می‌توانند به فروشگاه بازرگانی سیب سر زده و امکان خرید اقساطی را داشته باشند. در خرید اقساطی می‌توانید برنامه ریزی مالی بهتری انجام داده و با مبلغ پیش پرداخت کمی این گوشی را دریافت کنید. می‌توانید به حافظه ذخیره سازی متنوع این گوشی توجه کرده و اقدام به خرید کنید. همه مدل‌ها در همه طیف‌های رنگی در سایت ارائه شده است. کافی است که ۴۰ درصد از مبلغ گوشی را به‌صورت پیش پرداخت ارائه کرده و مابقی را هم در اقساط ۳ الی ۱۲ ماهه ارائه کنید. این امکان برای تمام محصولات دیگر اپل هم فراهم شده است و در خرید اپل واچ و مک بوک در کنار ایرپاد و آی مک هم می‌توانید از این امکان بهره مند شوید.

 

برچسب ها : اپل واچ,آیفون 13,آیفون 13 پرو مکس,آیفون 13 پرو,بازرگانی سیب

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها