|
کدخبر: 201057

اپل واچ ۷ اصلا شبیه شایعات نبود

اپل واچ سری ۷ دیشب با نمایشگر بزرگ‌تر و حاشیه کمتر معرفی شد، ولی برخلاف تمام شایعات طراحی جدید و لبه‌های تخت نداشت. افزون بر این به نظر می‌رسد که پردازنده این ساعت هوشمند هم نسبت به اپل واچ سری ۶ تغییری نکرده است.

فناوری اپل واچ ۷ اصلا شبیه شایعات نبود

در مراسم California Streaming حرفی از قدرت عمل اپل واچ سری ۷ به میان نیامد. این شرکت معمولا اعلام می‌کرد که دستگاه‌هایش نسبت به نسل قبلی سریع‌ترند و انرژی کمتری مصرف می‌کنند، اما دیشب هیچ حرفی در این باره زده نشد. همچنین اگر به وب‌سایت اپل بروید، می‌بینید که اطلاعات خاصی درباره تراشه اپل واچ ۷ ارائه نشده است.

حالا توسعه‌دهنده‌ای به نام «استیو تروتون-اسمیت» بر اساس جدیدترین نسخه Xcode تایید کرده که اپل واچ سری ۷ در حقیقت از همان پردازنده‌ای استفاده می‌کند که روی اپل واچ سری ۶ قرار داشت. این دو ساعت هوشمند از پردازنده t۸۳۰۱ استفاده می‌کنند که اسم رمز چیپست S۶ اپل است. با توجه به این که اسم رمز و شماره هر دو پردازنده یکسان به ثبت رسیده، بعید است که تفاوت سخت‌افزاری خاصی در قطعات داخلی CPU این دو دستگاه وجود داشته باشد.

این نخستین باری نیست که اپل از یک پردازنده تکراری در دو دستگاه استفاده می‌کند. با این حال، اپل این بار ظاهرا هیچ تغییری در CPU اپل واچ ۶ اعمال نکرده و همان تراشه را به اپل واچ ۷ منتقل کرده است. استفاده از تراشه تکراری در اپل واچ سری ۷ می‌تواند نشانه دیگری مبنی بر این موضوع باشد که اپل در آخرین روزها تصمیم خود را در رابطه با نسل جدید ساعت هوشمندش تغییر داده است. احتمالا به همین دلیل دستگاهی که پیش‌تر با لبه‌های تخت در گزارش‌ها دیده می‌شد، در مراسم شب گذشته معرفی نشد.

افزون بر این، آیفون ۱۳ و آیپد مینی ۶ هفته آینده به بازار می‌آیند اما اپل واچ سری ۷ در تاریخی نامعلوم در دنباله سال از راه می‌رسد. متاسفانه فعلا اطلاعات بیشتری درباره این دستگاه در دسترس نیست.

منبع: دیجیاتو

ارسال نظر