|
کدخبر: 197122

فیلتر برای نسل جدید جواب نمی‌دهد

نماینده تام‌الاختیار آیت‌الله‌العظمی سیستانی در دیدار حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، خاطرنشان کرد: همانطور که محدودیت ماهواره داشتن جواب نداد و امروز بسیاری از افراد ماهواره استفاده میکنند، محدودیت های دیگر هم جواب نمی‌دهد.

فناوری فیلتر برای نسل جدید جواب نمی‌دهد

حجت الاسلام والمسلمین سید جواد شهرستانی نماینده تام‌الاختیار آیت‌الله‌العظمی سیستانی در دیدار حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی که به شهر قم سفر کرده است، اظهار داشت: مسئولیت شما در دولت از سنگین تریم مسئولیت هاست اما از آنجا که میتواند حجم عمده ای از مشکلات مردم را حل کند، این سختی کار، با شیرینی همراه است.

وی ادامه داد: قدر جایگاه و مسئولیت خودتان را بدانید و از این فرصت برای خدمت بیشتر استفاده کنید.

حجت الاسلام شهرستانی با اشاره به اینکه روی کودکان تمرکز کنید که آنها آینده این کشور هستند، تصریح کرد: به برخی دیگر از مسئولان هم گفته ام که تحریم و فیلتر برای نسل جدید و جامعه امروز جواب نمی‌دهد.

حجت الاسلام شهرستانی خطاب به وزیر کار گفت: همانطور که محدودیت ماهواره داشتن جواب نداد و امروز بسیاری از افراد ماهواره استفاده میکنند، محدودیت های دیگر هم جواب نمی‌دهد.

حجت الاسلام شهرستانی گفت: تنها راه مقابله با نفوذ رسانه ای و فرهنگی دشمنان، فعالیت در فضای رسانه ای و فرهنگی است که نمونه آن تاسیس شبکه تلویزیونی هدهد است که ما به زبان های مختلف راه انداخته ایم و در فضای ماهواره و همچنین اینترنت و اپلیکیشن موبایلی قابل دسترسی است.

 

 

منبع: ایلنا

ارسال نظر