|
کدخبر: 161550

گوشی های شیائومی با تکنولوژی جدید بزودی در بازار

می ۱۱ اولترا و می ۱۱ پرو شیائومی شارژ سریع ۶۷ وات خواهند داشت.

فناوری گوشی های شیائومی با تکنولوژی جدید بزودی در بازار

گوشی‌های رده‌بالای شیائومی می ۱۱ اولترا و می ۱۱ پرو اخیرا گواهی ۳C برای شارژ سریع ۶۷ وات دریافت کرده‌اند و دارای سریع‌ترین سرعت شارژ در بین دستگاه‌های بین‌المللی شیائومی خواهند بود.

انتظار می‌رود شیائومی در آینده‌ای نزدیک حداقل دو گوشی رده‌بالا با نام می ۱۱ اولترا (Xiaomi Mi ۱۱ Ultra) و می ۱۱ پرو (Xiaomi Mi ۱۱ Pro) معرفی کند. در حال حاضر اطلاعات رسمی درباره‌ی دستگاه‌های یادشده نداریم؛ اما آن‌طور که GSMArena می‌نویسد، شیائومی می ۱۱ اولترا و می ۱۱ پرو اخیرا گواهی ۳C برای شارژ سریع دریافت کرده‌اند. مطابق این گواهی، باتری این گوشی‌های شیائومی دارای ولتاژ ۱۱ ولت و شدت ‌جریان ۶٫۱ آمپر است که به توان ۶۷٫۱ وات ترجمه می‌شود.

 شیائومی می ۱۱ پرو احتمالا به شارژ بی‌سیم ۸۰ وات مجهز است، شیائومی می ۱۱ اولترا با نمایشگر کوچکی روی برآمدگی دوربین رویت شد.

در وب‌سایت ۳C از این دستگاه‌های با شماره‌ مدل M۲۱۰۲K۱C و M۲۱۰۲K۱AC یاد شده است. این دستگاه‌ها می‌توانند با همان شارژر MDY-۱۲-ES که در اوایل سال جاری میلادی برایش گواهی صادر شده بود کار کنند. شماره ‌مدل آداپتور گوشی‌های شیائومی MDY-۱۲-EU و MDY-۱۲-ET است که عبارت پایانی آن‌ها صرفا به بازار مقصد و پریز برقِ تحت پشتیبانی اشاره می‌کند.

در حال حاضر در بین گوشی‌های شیائومی تنها یک دستگاه پیدا می‌شود که سرعت شارژ بالاتر از می ۱۱ اولترا داشته باشد؛ می ۱۰ اولترا که صرفا در چین عرضه شده است. گوشی‌های سری بلک شارک ۳ که سه دستگاه هستند نیز شارژ سریع دارند؛ البته توان آن‌ها ۶۵ وات است. بدین ترتیب انتظار می‌رود می ۱۱ اولترا و می ۱۱ پرو ‌هنگام عرضه دارای سریع‌ترین سرعت شارژ در بین دستگاه‌های شیائومی در بازارهای بین‌المللی باشند. گفته می‌شود این دو گوشی با حسگر ایزوسل GN۲ در دسترس قرار می‌گیرند.

منبع: زومیت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها