|
کدخبر: 236447

کاهش ۴ درصدی فروش در این شرکت فولادی

فولاژ در دی ماه شاهد کاهش فروش ۴ درصدی محصولات خود نسبت به ماه گذشته بود، عمده ترین فروش ماهانه این شرکت متعلق به «آلیاژی» با ۳۵،۰۷۳ تن بود.

شرکت فولاد آلیاژی ایران در گزارش فعالیت ماهانه منتهی به دی ماه سال ۱۴۰۰ مجموع درآمد های کسب شده از فروش محصولات طی این دوره ماهانه را مبلغی بالغ بر ۹،۵۸۳ میلیارد ریال به ثبت رساند و درآمد تجمیعی این شرکت فولادی از ابتدای سال مالی تا انتهای دی ماه نیز ۷۷،۶۹۷ میلیارد ریال شناسایی شد.

درآمد های به ثبت رسیده این شرکت فولادی از فروش محصولات در ۲ بازار داخلی و صادراتی بود که بیشترین توجه فولاژ به فروش محصولات در بازار داخلی بود که ۹۸ درصد از کل درآمد ها در این بازار به دست آمد و مابقی درآمد ها نیز از فروش محصولات در بازار خارجی شناسایی شد.

میزان درآمد های "فولاژ" تا دی ماه ۱۴۰۰

بر پایه این گزارش، میزان درآمدی که فولاد آلیاژی ایران در دی به ثبت رساند نسبت به آذرماه ۲ درصد کاهش درآمد را شاهد بود و در مقایسه با سال گذشته نیز با افزایش درآمد ۳۹ درصدی مواجه بود، درآمدی که این شرکت از ابتدای سال مالی تاکنون کسب کرد در مقایسه با دوره مشابه سال گذشته ۵۷ درصد رشد داشت.

همان طور که گفته شد عمده ترین میزان درآمد فولاد آلیاژی ایران در دی ماه ۱۴۰۰ از فروش محصولات در بازار داخلی با ۹،۴۱۵ میلیارد ریال شناسایی شد و بیشترین درآمد در این بازار از فروش «آلیاژی» با ۸،۵۴۰ میلیارد ریال بود و نرخ فروش این محصول در ازای هر تن حدوداً بالغ بر ۲۴ میلیون و ۳۵۰ هزارتومان ارائه شد و جایگاه بعدی درآمدزاترین محصول "فولاژ" در اختیار بخش «مهندسی» بود.

مقدار فروش فولاد آلیاژی ایران تا دی ماه ۱۴۰۰

همان طور که گفته شد فولاژ در دی ماه توانسته محصولات خود را در ۲ بازار داخلی و صادراتی به فروش برساند، مقدار محصول فروش رفته طی این دوره ۴۱,۰۱۷ تن بود و از ابتدای سال مالی تا انتهای دی ماه نیز ۳۵۱,۰۷۶ تن از محصولات را به فروش رساند.

فولاژ در دی ماه شاهد کاهش فرش ۴ درصدی محصولات خود نسبت به ماه گذشته بود، عمده ترین فروش ماهانه این شرکت متعلق به «آلیاژی» با ۳۵،۰۷۳ تن بود که نرخ فروش این محصول با ۲۲ درصد رشد نرخ نسبت به دوره مشابه سال گذشته به مبلغی بالغ بر ۲۴ میلیون و ۳۵۰ هزارتومان در ازای هر تن رسید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها