|
کدخبر: 107046

سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیاردی در شهرک‌های صنعتی قزوین

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین گفت: در سال جهش تولید و در راستای توسعه شهرک‌های صنعتی تقاضا محور موجود و ساماندهی زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بالغ بر یک هزار میلیارد ریال جهت پروژه‌های عمرانی و زیربنایی هزینه خواهد شد.

"حمیدرضا خانپور" با اعلام این مطلب افزود: با توجه به ارتقاء شرکت استانی از گروه دو به یک و اضافه شدن برنامه‌های عملیاتی در امسال بیش از ۶۰ پروژه عمرانی و زیر بنایی برای توسعه و تقویت زیرساخت‌ها با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان در شهرکهای نواحی صنعتی تابعه استان سرمایه‌گذاری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی قزوین یادآور شد: سرمایه‌گذاری انجام شده برای آماده‌سازی، اجرای شبکه‌های آبرسانی، تصفیه خانه، برق رسانی، گازکشی، مخابرات، راه سازی، جدول‌گذاری و آسفالت کشی خیابان‌ها و معابر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خواهد بود.

خانپور خاطرنشان کرد: با صرف این هزینه‌ها شرایط را برای جذب سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان فراهم خواهیم کرد.

این مسئول گفت: با توجه به حمایت و مشوق‌های خاص، ظرفیت‌های قابل توجه اقتصادی و همچنین نزدیکی به پایتخت، تمایل سرمایه‌گذاران برای فعالیت و سرمایه‌گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان بالاست و در این راستا باید تسهیلگری و امنیت سرمایه‌گذاری را بالا ببریم.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها