|
کدخبر: 52133

مهندس قنواتی در مجمع سالیانه شرکت فولاد امیرکبیر:

خط تولید گالوانیزه به سیستم جدید زیمنس آلمان تجهیز شد

مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت فولاد امیرکبیر کاشان، با حضور اکثریت سهامداران عصر روز چهارشنبه ۲۵ اردیبهشت ماه برگزار شد.

گسترش نیوز - که پس از ارائه گزارش عملکرد شرکت و حسابرس، سهامداران با تقسیم سود ۱۰۰۰ ریالی موافقت کردند. این سود نسبت به سال قبل ۳۹۰ درصد رشد دارد. همچنین سهامداران، روزنامه‌های صمت و دنیای اقتصاد را برای درج اگهی و اطلاعیه‌های شرکت انتخاب کردند.

مهندس عزیز قنواتی، مدیرعامل شرکت فولاد امیرکبیر کاشان، عصر روز چهارشنبه در مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت که با حضور اکثریت سهامداران تشکیل شده بود، با ارائه گزارشی از فعالیت‌های گسترده فولاد امیرکبیر کاشان به‌ویژه در رشد تولید و سودآوری و بومی‌سازی قطعات و بروزرسانی تجهیزات گفت: با عنایت خدلوند متعال و با پشتکار مدیران و کارکنان مجموعه و همگام با سیاست‌های ارزش آفرین و متعالی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، در سال مالی گذشته ضمن دستیابی به صد در صد اهداف پیش‌بینی شده، موفق به کسب رکوردهای تولید در نواحی مختلف و شتاب در تحقق چشم‌انداز برنامه‌های شرکت شدیم.

foolad-amirkabir.jpg

مدیرعامل شرکت فولاد امیر کبیر کاشان در ادامه از کاهش ۴۴درصدی مصرف آب در خط تولید ورق گالوانیزه، کاهش ۱۷درصدی مصرف آب در واحد نورد سرد، کاهش ۲۴درصدی آب در خط تولید آنیل خبر داد و افزود: این در حالیست که در سال گذشته با رشد ۳/۶ تنی تولید و ۱۵۵ درصدی صادرات مواجه بودیم.

مدیرعامل شرکت فولاد امیر کبیر کاشان در ادامه از صرفه جویی ۲ و نیم میلیون دلاری در بومی‌سازی ۱۱۶قطعه در این شرکت خبر داد و افزود در سال گذشته ۲۰ قطعه از تجهیزات فناوری تولید در این شرکت بومی‌سازی شد.

foolad-amirkabir02.jpg

ارسال نظر