|
کدخبر: 154857

افشاگری همسر اول حمید گودرزی

ماندانا دانشور همسر حمیدگودرزی بوده است که به تازگی خبرساز شده است.

ماندانا دانشور همسر حمید گودرزی است که خبرجدایی آنها از همدیگر کلی حاشیه ساز بود. طبق آخرین اخبار قرار است او تجربه بازیگری داشته باشد. ماندانا دانشور همسر حمید گودرزی بوده است که به تازگی خبرساز شده است.

جدایی حمیدگودرزی و ماندانا دانشور به چندسال پیش باز می گردد. ابتدا خبر این جدایی در خبرگزاری ها منتشر شد و سپس شایعات ادامه پیدا تا اینکه ماندانا دانشور در نامه ای که از آمریکا به ایران ارسال کرده بود در خصوص اتفاقات میان خود و و حمید گودرزی نوشت: به عنوان دفاع از شرافت زن ایران باید اعلام کنم، زندگی من و حمید گودرزی مدت ها پیش به پایان رسیده بود ولی از آن جایی که من زن اصیل ایرانی هستم با سیلی صورتم را سرخ نگه می داشتم و برای حفظ زندگی خود می جنگیدم اما متاسفانه با سواستفاده هایی که از من شد تصمیم به ترک ایران گرفتم، که دوری از وطنم برایم سخت ترین چیز ممکن است.

در حال حاضر به دلیل عدم تعادل همسرم صلاح را در این دیدم تا مدتی در راه دور باشم که خبر طلاق خود را در رسانه ها خواندم در صورتی که هنوز طلاق ما حتی به دادخواست اولیه نرسیده که این خود یکی از بی احترامی های بزرگ وی به من بوده که از همین جا اعلام می کنم طلاق خود را پیگیری می کنم و به زودی خبر درست را به گوش شما می رسانم اما بدانید هیچ زن یا مادر ایرانی در شرایط حتی سخت، زندگی خودر ا رها نمی کند.

ارسال نظر