|
کدخبر: 148071

۵ فیلم برتر واکین فینیکس +لینک دانلود

واکین رافائل فینیکس بازیگر و تهیه کنندهٔ آمریکایی ویکی از بازیگران سرشناس هالیوود است.

سینما و تلویزیون ۵ فیلم برتر واکین فینیکس +لینک دانلود

واکین رافائل فینیکس او برنده جوایزی از جمله جایزه گرمی، جایزه بفتا، دو جایزه گلدن گلوب، برنده یک اسکار و نامزد چهار جایزه اسکار است. واکین فینیکس یکی از بازیگران سرشناس هالیوود است که با درخشش در نقش‌های خود توانسته محبوبیت زیادی میان مخاطبان به دست آورد. او اولین نقشش را در فیلم کمپ فضایی بازی کرد. خیلی از بینندگان، فینیکس را با درخشش در نقش جوکر شناخته‌اند و تحت تأثیر بازی روانی و تماشایی او قرار گرفته‌اند. اما موفقیت اولیه او در نقش کومودوس در فیلم گلادیاتور (۲۰۰۰) به کارگردانی ریدلی اسکات که در سال ۲۰۰۱ برنده جایزه اسکار بهترین فیلم شده بود، رقم خورد که اولین کاندیدای اسکار او برای بهترین بازیگر نقش مکمل مرد را دربرداشت.به این دسته از عزیزان باید بگویم که فینیکس در تمامی نقش‌های خود چنین ایفای نقشی داشته و هنرنمایی‌های او تماما با ستایش منتقدین همراه بوده‌اند. حال به چند فیلم برتر واکین فینیکس پرداختیم.

جوکر Joker

  • ژانر: جنایی ، هیجان انگیز
  • امتیاز : ۸.۶ از ۱۰

جوکر

فیلم جوکر (Joker) به کارگردانی تاد فیلیپس یکی از بهترین فیلم های واکین فینیکس به‌شمار می‌رود که افتخارات زیادی را برای این بازیگر به ارمغان آورد. فیلم جوکر علاوه‌بر جلب نظر مثبت بسیاری از منتقدین، در جذب طرفداران به سالن‌ها سینما نیز خارق‌العاده عمل کرد. فیلم‌نامه این فیلم توسط خود فیلیپس با همراهی اسکات سیلور برپایه شخصیت ابرشرور جوکر از دی‌سی کامیکس نوشته شده‌است. داستان فیلم در سال 1981 و شهر گاتهام سیتی رخ می‌دهد و داستان زندگی کمدین شکست‌خورده‌ای به نام آرتور فلک را دنبال می‌کند که بعد از تجربه‌های تلخ متعدد وارد دنیای جرم و جنایت شده و با لقب جوکر به شهر بازمی‌گردد. واکین فینیکس نقش جوکر را در این فیلم بازی کرده‌است؛ بدین ترتیب او بعد از جک نیکلسون، هیث لجر و جرد لتو چهارمین شخصی است که در یک اثر سینمایی این نقش را ایفا کرده‌است. رابرت دنیرو، زازی بیتز، فرانسیس کانروی و مارک مارون دیگر بازیگران فیلم هستند. جوکر به صورت گسترده در نیویورک و سپس جرزی سیتی و نیوآرک جلوی دوربین رفت. جوکر نخستین نمایش خود را در هفتاد و ششمین دوره جشنواره بین‌المللی فیلم ونیز تجربه کرد و برنده شیر طلایی بهترین فیلم شد. فیلم با تحسین منتقدان همراه بود و در زمینه فیلم‌نامه، کارگردانی و اجرای فینیکس مورد ستایش قرار گرفت.

لینک دانلود فیلم 

گلادیاتور – Gladiator

  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، درام
  • امتیاز: ۸.۵ از ۱۰

گلادیاتور

داستان فیلم از آنجایی آغاز می شود که فرمانده ماکسیوس یکی از شجاع ترین و پرافتخار ترین های جنگ های روم است. او فتوحات زیادی را به ارمغان آورده است و در آخرین نبردش نیز توانست با تصرف یک دژ، گستره قلمرو روم را کامل کند (از صحرای آفریقا تا انگلستان شمالی) . او خسته از جنگ های متعدد قصد بازگشت به خانه را دارد اما قبل از اینکه این فرصت را بدست آورد، سزار مارکوس به دست پسرش کومودوس کشته می شود. این امر به این دلیل بود که سزار مارکوس قصد داشته است، ماکسیموس را به جانشینی خود تعیین کند. حال با قدرت گرفتن سزار جدید، فرمان قتل ماکسیموس و خانواده اش صادر می شود. در ادامه ماکسیموس موفق به فرار می شود اما خانواده او قتل عام می شوند. حال او به عنوان یک گلادیاتور به روم بازگشته است تا انتقام خونین خود را بگیرد. 

لینک دانلود فیلم

برادران سیسترز - The Sisters Brothers

  • ژانر: ماجراجویی , کمدی , جنایی
  • امتیاز: ۷.۲ از ۱۰

برادران-سیسترز

« برادران سیسترز » رمانی به قلم پاتریک دوویت می باشد که در سال 2011 منتشر شد و به افتخارات بسیار زیادی نیز رسید. کتاب مذکور تبدیل به یکی از محبوب ترین های علاقه مندان به کتاب شد و کارشناسان حوزه کتاب نیز روی خوشی به آن نشان دادند. خوشبختانه « برادران سیسترز » در ایران نیز توسط انتشارات « نگار » و با ترجمه پیمان خاکسار در سال 1391 منتشر شده و علاقه مندان به کتاب می توانند به راحتی آن را تهیه و مطالعه نمایند. در شکل گرفتن اقتباس سینمایی از این اثر نیز جان سی ریلی بیشترین سهم را داشته است. بازیگری که مدتهاست به ساخت یک اثر سینمایی از داستان پاتریک دوییت علاقه مند بوده و حالا علاوه بر تهیه کنندگی اثر، خودش نیز در نقش اصلی فیلم حضور یافته است تا رویایش به حقیقت تبدیل شود.

لینک دانلود فیلم

نشانه‌‌ها – Signs

  • ژانر: درام ، معمایی ، علمی-تخیلی
  • امتیاز: ۶.۷ از۱۰

نشانه-ها

نشانه ها (Signs) فیلم نشانه‌ها با بازی مل گیبسون و خوآکین فینیکس، محصول سال 2002 سینمای امریکا است که توسط ام. نایت شیامالان (M. Night Shyamalan) نوشته و کارگردانی شده است. داستان فیلم از این قرار است که گراهام هیز همسرش را در تصادف اتومبیل از دست داده و با پسر دوازده ساله‌اش مورگان، که مبتلا به آسم است و دختر پنج ساله‌اش بو، در مزرعۀ بزرگی در ایالت پنسیلوانیا زندگی می‌کند. مریل برادر مجرد گراهام که زمانی بازیگر بیس‌بال بوده نیز در این خانه ساکن است. در سکانس اول، آنها یک خرابکاری را در مزرعۀ ذرت خود می‌یابند. موجودات ناشناخته شکل عجیبی به مزرعه او داده‌اند که فقط از نمای هوایی می‌توان آن را واضحاً دید. تلویزیون خبر می‌دهد که این نشانه‌ها از اواخر دهۀ 1970 در زمین‌های کشاورزی هندوستان دیده شده‌اند و در ابتدا گمان می‌رفت از سوی موجودات فضایی است ولی بعداً معلوم شد، کار انسان‌ها بوده است. و اکنون دوباره در نقاط مختلف جهان مانند انگلستان و امریکا ظهور کرده‌اند.

لینک دانلود فیلم

مهاجر - The Immigrant

  • ژانر: درام ، رمانتیک
  • امتیاز: ۶.۶ از ۱۰

مهاجر ...

فیلم مهاجر محصول کشور آمریکا و در ژانر درام ، رمانتیک می‌باشد و به کارگردانی James Gray در سال 2013 ساخته شده است. در فیلم مهاجر بازیگرانی چون Dagmara Dominczyk، Jeremy Renner، Joaquin Phoenix، Marion Cotillard، و... به ایفای نقش پرداخته اند. فیلم مهاجر (The Immigrant) دو خواهر لهستانی به‌عنوان مهاجر به آمریکا آمده‌اند. زمانی که یکی از خواهرها به دلیل بیماری برای قرنطینه به جزیره الیس فرستاده می‌شود، خواهر دیگر مجبور می‌شود نزد یک مدیر تئاتر کار کند.

لینک دانلود فیلم

نویسنده: اختصاصی گسترش‌نیوز

ارسال نظر