|
کدخبر: 259296

لغو ممنوعیت تردد لنج های سنتی ایران به بنادر قطر

حمیدرضا دهقانی از لغو ممنوعیت تردد لنج‌های سنتی ایران به بنادر قطر با پیگیری های ایران و همکاری وزارت حمل و نقل قطر خبر داد.

سیاست لغو ممنوعیت  تردد لنج های سنتی ایران به بنادر قطر

سفیر ایران در قطر در صفحه شخصی خود نوشت: به حول و قوه الهی و با کاهش شیوع کرونا و پیرو سفر ریاست محترم جمهوری و پیگیری های بعمل آمده و مساعدت وزرای حمل و نقل و بهداشت قطر، ممنوعیت تردد لنج های سنتی ایران به بنادر قطر لغو شد که رعایت همه مقررات و بویژه دستور العمل های بهداشتی مرتبط با کرونا، استمرار آن را تضمین می کند.

گفتنی است، شناور‌های ایرانی طی چند سال گذشته مشکلاتی در تردد به بنادر قطر داشته‌اند که به نظر می رسد با امضای سند حمل و نقل دریایی بین ایران و قطر، مشکلات تردد کشتی‌های ایرانی به بنادر این کشور حل شده است.

پیش از لغو ممنوعیت تردد،شکیبی نسب سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر در با اشاره به تهیه نقشه چیدمان بار برای موتور لنج ها اشاره گفته بود قطری ها به رعایت استانداردهای بارگیری و تخلیه بار در بندر مقصد تاکید ویژه ای دارند و به همین منظور، توزیع صحیح بار روی شناور و نحوه صحیح تخلیه و بارگیری و لحاظ شرایط ایمنی شناور در مسیر حمل و نقل دریایی مدنظر قرار می گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها