|
کدخبر: 242083

سخنگوی وزارت خارجه: عربستان همچنان بر طبل نادانی می‌کوبد

سعید خطیب‌زاده سخنگوی وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران امروز دوشنبه ۲۵ بهمن ماه در نشست هفتگی با خبرنگاران ضمن تشریح آخرین تحولات در حوزه سیاست خارجی به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد.

سیاست داخلی سخنگوی وزارت خارجه: عربستان همچنان بر طبل نادانی می‌کوبد

دیپلمات ارشد کشورمان درباره دور پنجم مذاکرات ایران و عربستان نیز اظهار داشت: تحول جدیدی نداریم و ایران آمادگی خود را داشته است این نشست را برگزار کند. هر کس اشتباه محاسباتی کند نتیجه آن خوب نخواهد بود منتظر اراده ریاض هستیم برای ازسرگیری این گفت‌وگوها و اعلام آمادگی هم کردیم.

خطیب‌زاده درباره اتهامات بی اساس وزیر امور اسلامی عربستان سعودی نیز بیان کرد: این اظهارات خیلی بی ارزش هستند و از این اظهارات مهندسی شده و با اهداف خاص کم نشنیدیم.

این اظهارات بسیار مشمئز کننده است و حاکی از آن است که برخی در عربستان همچنان بر طبل نادانی می‌کوبند و سعی می‌کنند از فضاهای بین‌المللی و جمع‌های مسلمانان استفاده و عقده گشایی کنند.

همه می‌دانند ایدئولوژی تکفیری چه نقشی داشته است. عمیقا و قویا توصیه می‌کنم مقاماتی مثل ایشان قبل از این‌که صحبت کنند تاریخ ایران سرافراز را بخوانند و متوجه شوند که ایدئولوژی آنها تا چه حد برای منطقه و جهان خسارت داشته است.


 

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها