|
کدخبر: 178185

قاضی‌زاده بازنده رقابت تبلیغاتی می‌شود؟

رئیس ستاد مرکزی امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در خراسان رضوی گفت: ستاد این نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در فعالیت‌های تبلیغاتی هیچ وابستگی به کارتل‌های اقتصادی ندارد، لذا معتقدیم که در جنگ پوسترها بازنده‌ هستیم.

سیاست داخلی قاضی‌زاده بازنده رقابت تبلیغاتی می‌شود؟

علیرضا مشکانی روز پنجشنبه افزود: از ۲ هفته قبل ستادهای قاضی زاده در همه ۳۳ شهرستان خراسان رضوی فعال شده است و در مشهد نیز علاوه بر ستادهای مردمی و خودجوش، ستادهای رسمی دانشجویان، جوانان و خواهران فعالیت خود را آغاز کرده‌اند.

وی گفت: هر جوان ایرانی با استفاده از گوشی تلفن همراه خود می‌تواند یک ستاد انتخاباتی برای دکتر قاضی زاده هاشمی راه بیندازد و پیام دولت سلام را به عموم مردم منتقل کند.

رئیس ستاد انتخاباتی قاضی زاده هاشمی در خراسان رضوی تصریح کرد: این نامزد ریاست جمهوری که سال‌ها با عده‌ای از نخبگان جوان کشور تلاش داشته تا شیوه حکمرانی کشور را اصلاح کند، بنا به وظیفه به صحنه انقلاب آمده است که با توجه به اقبال مثبت مردم و به لطف خدا خبرهای شگفتانه‌ای در پیش خواهد بود.

مشکانی ادامه داد: قاضی زاده، فرزند انقلاب است و خود را موظف به انجام هر اقدامی می‌داند که منجر به حفظ، بقا و رشد انقلاب شود، اما اکنون در حال رقابت با سایر نامزدها است و برای اداره کشور برنامه هایی دارد و اقبال عمومی به او روز به روز بیشتر می‌شود.

همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و دومین انتخابات میان دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری، انتخابات ششمین دوره‌ شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خردادماه امسال در پنج هزار و ۵۹ شعبه اخذ رای، ۸۷ شهر و ۲ هزار و ۵۰۰ روستای خراسان رضوی برگزار می‌شود.

سعید جلیلی، محسن رضایی میرقائد، سیدابراهیم رئیس‌الساداتی مشهور به رئیسی، علیرضا زاکانی، سیدامیرحسین قاضی‌زاده هاشمی، محسن مهرعلی‌زاده و عبدالناصر همتی هفت نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند.

 

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها