|
کدخبر: 33620

کابینه دولت دوازدهم تغییر می‌کند؟

رییس دفتر رییس‌جمهور با اشاره به اینکه دولت با ایجاد وزارتخانه‌های جدید به دنبال ایجاد تحول برای حل مشکلات کشور است، گفت: اولویت اول رییس‌جمهور، ساماندهی وضعیت اقتصادی است.

گسترش نیوز: محمود واعظی در حاشیه جلسه هیات دولت با بیان اینکه اصلاح ساختار تشکیلات دولت مطرح شده، گفت: رییس‌جمهور قول داده بود برای جوانان برنامه‌های خاص داشته باشد و سازمان جوانان را از وزارت ورزش خارج کند.

kabine12.jpg

وی افزود: از سویی برای حل مشکل اشتغال و بازآفرینی بافت‌های فرسوده به یک وزارت مسکن نیازمندیم که بر این مسائل تمرکز کند بنابراین در تلاشیم تا وزارت مسکن را تشکیل دهیم. با توجه به اینکه وزارت بازرگانی در وزارت صنعت و کشاورزی تقسیم شده است، باید وزارت بازرگانی تشکیل شود. به دلیل کمبود یا عدم نظارت یا قیمت‌گذاری نامناسب، در قیمت‌ها مشکل وجود دارد که به وزارت بازرگانی برای نظارت در این زمینه نیازمندیم.

واعظی ادامه داد: هفته آینده لایحه اصلاح تشکیلات دولت در مجلس بحث می‌شود، امیدواریم با تشکیل وزارت مسکن، صنعت، راه، بازرگانی و سازمان جوانان تحول ایجاد کرده و مشکلات را حل کنیم. با این تحولات چهره‌های جدیدی در کابینه خواهیم داشت که امیدارم این چهره‌ها جوان‌تر بوده و با انرژی بیشتری کار کنند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها