|
کدخبر: 213726

وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار +‌جدول

امروز ۱۱ آبان ۱۴۰۰ یک روز پس از جهش عجیب قیمت ها در بازار خودرو که به رشد دو تا پنج میلیون تومانی قیمت محصولات ایران خودرو منجر شد، بازار ترمز کرد و قیمت ها به ثبات رسیدند.

 امروز و تنها یک روز پس از اینکه محصولات ایران خودرو در بازار آزاد خودروها افزایش قیمت های میلیونی را تجربه کرده بودند، ترمز قیمت ها کاملا کشیده شد و هیچ یک از محصولات ایران خودرو تغییر قیمتی را تجربه نکردند، فعالان بازار خودروها، ثبات نرخ دلار را دلیل این آرامش در بازار خودروها می دانند.

آنها معتقدند که تغییرات نرخ ارز تا حدی بر بازار خودروها تاثیرگذار شده است که حتی کمبود عرضه خودروی صفر در بازار هم نتوانسته روند قیمت خودروها را صعودی نگه دارد و با ثابت ماندن نرخ دلار، قیمت خودروها نیز بدون تغییر باقی مانده است.

وضعیت محصولات ایران خودرو در بازار

امروز آنطور که فعالان بازار خودروها می گویند، «پژو ۲۰۶ تیپ ۲» و « پژو ۲۰۶ تیپ ۵» همچون روز دوشنبه، به ترتیب با قیمت های ۲۵۰ و ۲۹۴ میلیون تومان قیمت خوردند و «پژو ۲۰۶ صندوقدار» هم امروز ۲۹۵ میلیون تومان بود.

همچنین، «دنا معمولی» ۳۳۰ میلیون تومان معامله شد و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» هم با حفظ کردن ثبات قیمت خود در بازار با قیمت ۴۷۰ میلیون تومان به فروش رفت.

«سورن پلاس» هم چهارمین روز هفته، ۳۱۵ میلیون تومان بود و «سمند LX با موتورEF۷ » نیز همچون روز گذشته ۲۷۰ میلیون تومان قیمت خورد. قیمت «رانا پلاس» هم امروز هیچ تغییری نکرد و ۲۷۵ میلیون تومان به فروش رسید.

 

 

قیمت -خودرو

 

منبع: اقتصادنیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها