|
کدخبر: 172274

جدید ترین قیمت محصولات سایپا در بازار+ جدول

۲۲اردیبهشت ۱۴۰۰محصولات سایپا پس از دو روز درجا زدن بدون تغییر قیمت در بازار خودرو عرضه شدند.

خودرو جدید ترین قیمت محصولات سایپا در بازار+ جدول

 ارزیابی بازار خودروهای پرطرفدار سایپا نشان دهنده آن است که محصولات این شرکت نیز همانند ایران خودرو این هفته را بدون تغییر به پایان رساند و به استقبال تعطیلات آخر هفته رفت.

فعالان بازار خودرو معتقدند نوسان نرخ دلار عمده دلیلی است که موجب شده تا بازار سایپایی ها نیز همانند محصولات پرطرفدار شرکت ایران خودرو امروز بدون تغییر قیمت در بازار عرضه شوند. از سوی دیگر تعطیلی آخر هفته نیز در این آرامش بی تاثیر نبوده می توان بخشی از ثبات در بازار خودرو را به آن نسبت داد.

از جمله محصولات سایپا که امروز مورد ارزیابی قرار گرفته اند، می توان به «شاهین»،« کوییکR»، «کوییک معمولی»، «تیبا صندوقدار»، «تیبا۲» و «ساینا» اشاره کرد.

ارزیابی صورت گرفته از بازار خودرو نشان دهنده آن است که «کوییکR» امروز بدون تغییر و با قیمت ۱۵۴ میلیون تومان در بازار معامله شد و «کوییک معمولی» نیز قیمت نیز ۱۴۶ میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر خانواده تیبا نیز امروز در بازار رشد یک میلیون تومانی قیمت داشت،‌ بطوریکه قیمت «تیبا ۲» معمولی امروز در بازار به ۱۳۳ میلیون تومان رسید. همچنین بر اساس رصد صورت گرفته در بازار «تیباصندوقدار» نیز امروز با قیمت ۱۲۲ میلیون تومان معامله شد. ساینا نیز همانند خانواده تیبا رشد یک میلیونی قیمت را تجربه کرد و  امروز با قیمت ۱۴۱ میلیون تومان در بازار معامله شد.

همچنین در میان محصولات سایپا می توان به خودرو «شاهین» اشاره کرد که اواخر سال گذشته به تعداد محدود و به صورت نمادین به خریداران این خودرو تحویل شد. شرکت سایپا در آن زمان قیمت ۲۶۸ میلیون تومان را برای این خودرو تعیین کرد و مشخص نیست این خودرو در نهایت با چه قیمتی به دست خریداران خواهد رسید.

 

سایپا 22

منبع: اقتصادنیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها